لیدی گاگا و آدام درایور در «خانه گوچی»

فیلمبرداری در خانه گوچی در ایتالیا انجام می‌شود

داستان این فیلم درباره محاکمه رجیانی است که به جرم همکاری در قتل، محکوم و ۱۸ سال زندانی می‌شود-MIGUEL MEDINA / AFP

لیدی گاگا موسیقی‌دان، بار دیگر روی بازیگری متمرکز شده و در حال ایفای نقش در فیلم «خانه گوچی» است.

این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات و ساخت شرکت مترو گلدن مایر (ام‌جی‌ام) است که با اقتباس از کتاب «خانه گوچی: داستانی احساسی از قتل، جنون، زرق‌و‌برق و طمع» نوشته سارا گی فوردن ساخته می‌شود.

موضوع فیلم در مورد داستان واقعی پاتریتزیا رجیانی و مائوریتزیو گوچی، وارثان خانه مد گوچی، است. گوچی در سال ۱۹۸۵، یعنی ۱۲ سال پس از ازدواج، به خاطر زنی جوانتر، رجیانی را ترک ‌کرد. او در سال ۱۹۹۵ به دست آدمکشی اجیر شده، کشته ‌شد.

داستان این فیلم درباره محاکمه رجیانی است که به جرم همکاری در این قتل، محکوم و ۱۸ سال زندانی می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فیلمبرداری در خانه گوچی در ایتالیا انجام می‌شود و بازیگران آن ستاره‌‌ها هستند: لیدی گاگا در نقش پاتریتزیا رجیانی و آدام درایور در نقش مائوریتزیو گوچی، غول دنیای مد.

خبر تولید این فیلم پس از عکسی که لیدی گاگا از خود و همبازی‌اش به اشتراک گذاشت، در اینترنت پخش شد. او زیر این عکس که در کوه‌های پوشیده از برف آلپ در ایتالیا گرفته شده است، نوشت: «خانم و آقای گوچی».

گاگا با آن زن ایتالیایی مشهور، با کلاه خز و جواهرات طلایی بزرگش، شباهت عجیبی دارد. انرژی مثبت درایور هم در اینترنت به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

تاریخ اکران این فیلم در روز ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با صدمین سالگرد تاسیس این خانه مد تعیین شده است. اگر نمی‌خواهید تا آن موقع منتظر بمانید، پیشنهاد می‌کنیم کتابی که فیلم از روی آن ساخته شده را بخوانید. تا آن زمان، سایر عکس‌های در آمده از بازیگران این فیلم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

«کتاب خانه گوچی: داستانی احساسی از قتل، جنون، زرق و برق و طمع» نوشته سارا گی فوردن، از انتشارات کاستم‌هاوس است. این کتاب که با شرحی مفصل و گیرا از خانواده گوچی، روی اعضای آن متمرکز شده است، دعوا‌ها و رازهای خانوادگی را فاش می‌کند و قتل مائوریتزیو گوچی را مستند می‌سازد.

خبر این قتل که در سال ۱۹۹۵ اتفاق افتاد، به شدت در جهان صدا کرد. به رجیانی، همسر گوچی، لقب «بیوه سیاه» را دادند. او با وجود ۲۹ سال محکومیت زندان، پس از گذراندن تنها ۱۸ سال حبس، در سال ۲۰۱۶ آزاد شد.

این کتاب از دیدگاه شخصی فردی که در ایتالیا زندگی می‌کند و این خانواده را به خوبی می‌شناسد، روایت شده است. این فیلم، درام و هیجانی است.

ما بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستیم و کتاب آن همزمان با در آمدن فیلم، بازنشر خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی