نیم‌نگاهی به داخل قصر کلارنس‌هاوس در ویدیو کامیلا پارکر بولز

دولت برای مقابله با خشونت خانگی، طرح «نیاز به اقدام فوری» را به مرحله اجرا گذاشته است.

توجه هواداران خاندان سلطنتی، بی‌درنگ به پس‌زمینه «سالن صبحگاهی»، اتاق لوکس و مجللی که کامیلا در آن نشسته بود، جلب شد- تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام «کلارنس‌هاوس»

دوشس کورن‌وال، در ویدیویی که به‌تازگی منتشر شده، همگان را به تماشای نمایی نادر از داخل قصر «کلارنس هاوس» مهمان کرده است. 

در هفته‌ای که گذشت، کامیلا که حامی سازمان خیریه «سِیف لایف» برای ممانعت از خشونت‌های خانگی است، با سوزان جیکوب، مدیرعامل، و ریچل ویلیامز، سخنگوی این خیریه، در مورد ابتکار جدید دولت درباره برنامه «تقاضای ان‌اِی‌آی» گفت‌وگو کرد. این برنامه، قربانیان خشونت‌های خانگی را تشویق می‌کند با مراجعه به داروخانه محله خود و با بیان «ای‌ان‌آی»، محرمانه کمک بخواهند. 

«ای‌ان‌آی»، مخفف عبارت «نیاز به اقدام فوری» (Action Needed Immediately) است که پس از بیان آن، قربانی به محلی امن منتقل می‌شود و سپس می‌تواند در مورد گزینه‌هایی که پیش رو دارد، گفت‌وگو کند. قربانی، در صورت لزوم  با پلیس در تماس خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما توجه هواداران خاندان سلطنتی که ویدیو کامیلا را تماشا کردند، بی‌درنگ به پس‌زمینه «سالن صبحگاهی»، اتاق لوکس و مجللی که او در آن نشسته بود، جلب شده است.

این سالن دارای دکوراسیونی ازجمله نیم‌تنه ملکه الیزابت دوم، مجموعه ظروف چینی با نقش‌ونگار‌ گل‌های چلسی و تزئیناتی با تصویر و شکل خروس است.

دوشس کورن‌وال جلو آتش یک بخاری دیواری و پشت یک میز بزرگ چوبی با رویه شیشه‌ای نشسته است که روی آن، مجسمه‌های زینتی فیل، یک جامدادی نقره مملو از قلم‌های قرمز، یک سینی نقره و یک گلدان لاله صورتی قرار دارد.

کامیلا در طول این ویدیو، «ابتکار» تقاضای ای‌ان‌آی را «به‌خاطر سادگی و درعین حال موثر بودن آن، فوق‌العاده توصیف می‌کند.».

در زیرنویس پست ویدیویی قصر «کلارنس‌هاوس» آمده است: «از هنگام آغاز (برنامه‌ ای‌ان‌آی) روزانه حدود یک نفر از این خدمات و حمایت‌های بالقوه نجات‌دهنده جان‌ها استفاده کرده است. دوشس سال‌ها است که بر کار خیریه‌های مرتبط با خشونت‌های خانگی در بریتانیا و دیگر کشورها با هدف از میان بردن تابویی که در مورد آن وجود دارد، مُهر تایید زده است. در ماه ژوئیه، دوشس کورن‌وال از فروشگاه مواد بهداشتی «بوتس» در پیکادلی و «مرکز امن» آن برای توصیه و حمایت از قربانیان بازدید کرد.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابتکار «تقاضای اقدام فوری» روی این لینک کلیک کنید.

© The Independent

بیشتر از زندگی