شما اکنون تماشا می کنید | ایران
مهدی طارمی شرایط تیم ملی ایران عادلانه نیست؛ مدیریت فیفا فاجعه است
مهدی طارمی پس از دیدار ایران و مصر، در نشست خبری با خبرنگاران با انتقاد تند از شرایط تیم ملی و مدیریت رقابتها از سوی فیفا، از «فاجعه مدیریتی» در روند برگزاری مسابقات سخن گفت. او با اشاره به مشکلات لجستیکی تیم ملی گفت که از ابتدای رقابتهای گروهی، حتی برای مسائل ابتدایی مجبور به «درخواست و پیگیری» بودهاند و برخی اعضای تیم از جمله کادر پشتیبانی، بهدلیل نداشتن ویزا، در محل مسابقات حضور نداشتند. طارمی همچنین با انتقاد از برنامه سفرهای مکرر تیم، تاکید کرد که بازیکنان بدون زمان کافی برای ریکاوری، مجبور به رفتوآمدهای پیدرپی هستند؛ شرایطی که به گفته او «برای یک رقابت حرفهای عادلانه نیست». او در عین حال از مردم مکزیک و شهر تیخوانا تمجید کرد، اما تأکید داشت که از نظر حرفهای، شرایط فعلی برای تیم ملی ایران «غیرقابل قبول» است.