احمدرضا احمدی به علت سکته مغزی در خانه بستری شد

«به دلیل شرایط کرونا، این شاعر و نویسنده در منزل تحت نظر است»

احمدرضا احمدی، شاعر - عکس از خبرگزاری ایسنا 

احمدرضا احمدی شاعر برجسته معاصر دیروز ۱۳ مهر دچار سکته مغزی شد. 


به گزارش ایرنا، خانواده احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده، اعلام کردند: «این شاعر صاحب سبک، به دلیل سکته مغزی که روز ۱۳ مهر برای وی رخ داده است، در خانه تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.»
آقای احمدی در سال ۱۳۸۵ نیز به علت سکته خفیف مغزی در بیمارستان آتیه بستری شد. 


امروز در صفحه شخصی اینستاگرام این شاعر و نویسنده معاصر، مطلبی با این عنوان منتشر شد که این شاعر و نویسنده، دیروز (یک‌شنبه، ۱۳ مهر) دچار سکته مغزی شد که خوشبختانه شرایط سلامتی ایشان اکنون به حالت طبیعی بازگشته است اما طبق گفته پزشکان معالج، خطر سکته مجدد همچنان تا ۷۲ ساعت برای او وجود دارد. خانواده احمدی اعلام کرده‌اند که به دلیل شرایط کرونا، این شاعر در منزل تحت نظر است و رسیدگی‌های پزشکی در منزل انجام می‌شود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


احمدرضا احمدی متولد سال ۱۳۱۹ در کرمان است. دوره‌ آموزش‌های دبستانی را در زادگاهش و دوره‌ دبیرستان را در دارالفنون تهران به پایان رساند. 
احمدرضا احمدی در سال ۱۳۴۳ خورشیدی به همراه نادر ابراهیمی، اسماعیل نوری‌علا، مهرداد صمدی، محمدعلی سپانلو، بهرام بیضایی، اکبر رادی گروه طرفه را با هدف دفاع از هنر موج نو تاسیس کرد. انتشار دو شماره از مجله طرفه و تعدادی کتاب در حوزه شعر و داستان از فعالیت‌های این گروه بود.

احمدی در سال ۱۳۴۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول کار شد و تا ۱۳۵۸ خورشیدی به عنوان مدیر تولید موسیقی برای صفحه و نوار به ایفای نقش پرداخت و از ۱۳۵۸ خورشیدی تا زمان بازنشستگی یعنی ۱۳۷۳ خورشیدی در بخش انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ویراستاری مشغول بود.

بیشتر از فرهنگ و هنر