آتش‌سوزی در بیمارستان شریعتی تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی: کسی مجروح نشد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی می‌گوید آتش مهار شده و دلایل وقوع آتش‌سوزی در دست بررسی است-عکس از خبرگزاری صدا و سما

کمتر از یک ماه پس از وقوع آتش‌سوزی در مرکز پزشکی سینا اطهر در شمال تهران، یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد در تهران طعمه حریق شد.

به گفته جلال مکلی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه) آتش‌سوزی در بیمارستان شریعتی به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود و ماموران خود را به محل حادثه در خیابان جلال آل احمد نرسیده به خیابان کارگر شمالی می‌رسانند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ملکی گفت که آتش سوزی در طبقه دوم و در اتاق ۶ یا هفت‌ متری بخش «کپی» این مرکز اتفاق افتاده بود و در حال سرایت به سقف کاذب و دیگر بخش‌ها بود. ملکی در ادامه گفت که در این حادثه کسی مصدوم نشد و آتش خاموش شده است. او گفت بیمارانی که در راهروها بودند به فضای بیرون بیمارستان منتقل شدند.

به گفته ملکی دلیل این حادثه در دست بررسی است، اما اتصال برق می‌تواند دلیل آتش‌سوزی باشد.

دهم تیرماه انفجار در کلینیک سینا اطهر در شمال تهران ۱۹ کشته و  دست‌کم ۱۴ مجروح برجای گذاشت. نخست دپوی کپسول‌های اکسیژن در این مرکز پزشکی دلیل احتمالی حادثه عنوان شد اما پس از مدتی موضوع تغییر کاربری ساختمان مطرح شد و ایرنا از تغییر کاربری واحد مسکونی به کلینیک پزشکی بدون رعایت الزامات ایمنی به عنوان مهمترین دلیل این حادثه نام برده است.

بیشتر از