درخواست یک شهربازی در ژاپن، از هیجان و ترس در دلتان جیغ بکشید

این خواسته برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مطرح شده است

مدیران فوجی-کیو هایلند به وال استریت ژورنال گفته‌اند که کسانی که این قانون را نقض کنند، مجازات نمی‌شوند - YOSHIKAZU TSUNO / AFP

یک شهربازی در ژاپن دراقدامی عجیب از مردم خواسته است وقتی سوار ترن هوایی هستند، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، جیغ نکشند. این شهر بازی فوجی-کیو هایلند که ماه گذشته بازگشایی شد، از بازدیدکنندگان خواسته است که به جای آن «در دلشان جیغ بکشند.»

این جاذبه توریستی که در پای کوه فوجی بنا شده است، تصمیم گرفته است که توصیه‌ای نامتعارف را برای کاهش خطرابتلا به کوید ۱۹ از طریق انتقال قطرات آب (دهان) در حین حرکت ترن هوایی، ارائه دهد.

البته، مدیران فوجی-کیو هایلند به وال استریت ژورنال گفته‌اند که کسانی که این قانون را نقض کنند، مجازات نمی‌شوند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به عنوان بخشی از پویش این پیام‌رسانی، این شهر بازی چالشی را برای مردم آغاز کرده است تا جدی‌ترین چهره خود را به تصویر بکشند و به بهترین عکس در حال حرکت، جایزه‌ای اهدا می‌کند.

تارنمای این شهر بازی نیز ویدیویی را به صورت آنلاین منتشر کرده است که در آن دو تن از مدیرانش خط مشی جدید آن را نشان می‌دهند.

در این ویدیو دومرد، یکی با کت وشلوار کراوات و دیگری هم با بلوزی سفید و پاپیون، به مدت ۴ دقیقه سوار بر ترن هوایی و در سکوت دیده می‌شوند.

این ویدو با این کلمات تمام می‌شود:«لطفا در دل‌تان جیغ بکشید.»

اگرچه ژاپن نسبتا میزان ابتلای پایینی دارد، اما شمار موارد جدید در توکیو طی روزهای اخیر افزایش ناگهانی داشته است. روز پنجشنبه، ۲۲۴ مورد جدید ابتلا به کوید ۱۹ در پایتخت ژاپن ثبت شد که بالاترین میزان ابتلا در یک روز بوده است.

ژاپن تاکنون بیش از ۲۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و ۹۸۰ مورد مرگ ناشی از آن را ثبت کرده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی