مردی زنش را کشت و او را زیر خانه‌شان دفن کرد

متهم پس از دفن جنازه اعلام کرد که او مفقود شده است

 ماریا فیوری (چپ) و  همسرش جاشوا فیوری- عکس از فیس‌بوک

به گفته دادستانها، مردی متهم به قتل همسرش شد، وی پس از کشتن همسرش و دفن جنازه او در فضای خالی زیر خانه خود، درمینوستا، تظاهر کرد که وی مفقود شده است.

جوشوا فیوری ۲۸ ساله از مپل گرو، روزسه شنبه بعد از پیدا شدن جسد همسرش ماریا فیوری درخانه خود به قتل درجه دوم متهم شد.

مطابق شکایت جنایی به دست آمده توسط استار تریبیون، خانم فیوری هنگام مرگ آماده ترک همسرش می شد. 

طبق اسناد دادگاه: «وی گفت كه در حین جروبحثی با قربانی، كه درحال ترکش بوده، او را خفه كرده است».

پس از گم شدن مقتول، پلیس جستجو را با هلی کوپترها  و سگهای «کی۹»، آغاز کرد و به دنبال آن یک سگ پلیس، جسد فردی را در فضای خالی زیر خانه پیدا کرد.

آقای فیوری ابتدا گزارش داد که همسرش در تاریخ ۳۰ آوریل مفقود شده است. وی ادعا کرد که او برای پیاده روی رفته و دیگر برنگشته است. پلیس کار خود را، پیش از آنکه تحقیقات خود را در خانه انجام دهد، با بررسی مسیری که وی طی کرده بود، آغاز کرد.

این شکایت حاکی از آن است که مأموران در روز شنبه با استفاده از سیستم باکت (نگهداری مقدار مشخصی از نشانه ها در یک زمان)، جسد وی را از زیرسطح زمین بیرون کشیدند.

کالبد شکافی کامل بر روی بدن وی هنوز انجام نشده است، اما اعتقاد بر این است که وی پس از بسته شدن دهان و بینی اش با نوار چسب و کشیده شدن یک کیسه پلاستیکی روی سرش، بر اثر خفگی از دنیا رفته است. هنگامی که جسد پیدا شد، این موارد هنوز روی او بود.

بنا به گفته روزنامه، آقای فیوری پس از دستگیری اعتراف كرد كه "با فشردن گردن همسرش و کشیدن كیسه روی صورتش، باعث خفگی وی شده است و سپس وی را دفن کرده است." همچنین وی افزود که از افسردگی رنج می برد.

والدین خانم فیوری روز سه شنبه به دنبال خبر دستگیری دامادشان بیانیه ای را منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: «ماریا دختر ما، خواهرزاده ما، عمو زاده ما و دوست ما بود؛ او خانواده خود را دوست داشت و به شدت وفادار بود؛ فردی شاد، قوی، مقاوم، پشتیبان و دلسوز، ماریا در این ۲۸ سال کارهای بسیاری را انجام داد و با مرگش همه امیدها و رؤیاها را رها کرد و فرصت های بی اندازه اش را نا تمام گذاشت».

 آقای فیوری قرار شد برای اولین بار روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شود و گفته می شود که دادستان ها تقاضای ۲ میلیون دلار وثیقه کرده اند.

بیشتر از جهان