بایدن برای زمین‌ نخوردن به فیزیوتراپی، کفش‌ تنیس و پله‌های کوتاه پناه می‌برد

سه‌چهارم آمریکایی‌ها جو بایدن را به دلیل بالا بودن سنش برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده مناسب نمی‌دانند

بایدن که مستعد زمین‌ خوردن است و تصاویر افتادنش در رسانه‌های جهان سروصدای زیادی به پا می‌کند، برای جلوگیری از این سقوط‌های شرم‌آور در آستانه انتخابات سال ۲۰۲۴، دست به دامن ترفندهای فوری شده است.

بنا به گزارش نیویورک‌پست، این ترفندها عبارت‌اند از کمک گرفتن از فیزیوتراپیست برای بهبود تعادل، پوشیدن کفش‌های تنیس و استفاده از پله‌های کوتاه‌تر برای هواپیمای ایرفورس وان.

نظرسنجی‌های اخیر حاکی از آن است که سه‌چهارم آمریکایی‌ها جو بایدن را به دلیل بالا بودن سنش برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده مناسب نمی‌دانند و طبق گزارش اکسیوس، گروه بایدن مصمم است از این رئیس‌جمهوری در برابر آبروریزی‌های بیشتر جلو چشم همگان محافظت کند.

جو بایدن از نوامبر ۲۰۲۱ با درو کنترراس، فیزیوتراپیست، مشغول تمرین برای بهبود تعادل خود بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او به توصیه پزشکش، اغلب صبح‌ها ورزش می‌کند. این تمرین‌های ورزشی با عنوان «عملیات نگهداری حسی عمقی» در خلاصه وضعیت سلامت رئیس‌جمهوری در ماه فوریه منتشر شدند.

پزشک جو بایدن علت مشکلات تعادلی او را آرتریت در ستون فقرات و پا تشخیص داده که از چند تصادف سنگین تسکین یافته‌اند.

بایدن پس از سخنرانی ابتدایی در مراسم فارغ‌التحصیلان آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در ماه ژوئن، زمین خورد و روی کیسه شن افتاد. پس از این حادثه، بایدن بیشتر کفش‌ ورزشی پوشید.

رئیس‌جمهوری ایالات متحده بعد از چندین بار سکندری خوردن ناخوشایند در مسیر سوار شدن به هواپیما، حالا در ایر فورس وان از پله‌های کوتاه‌تر استفاده می‌کند. او در مارس ۲۰۲۱ در حالی که از پله‌های طولانی منتهی به هواپیمای ریاست‌جمهوری بالا می‌رفت، سه بار زمین خورد و در نهایت روی زانویش افتاد.

در فوریه ۲۰۲۳، بایدن هنگام ورود به هواپیما برای ترک لهستان تعادلش را از دست داد. حتی پلکان ۱۴تایی کوتاه‌تر در پرواز از هلسینکی فنلاند هم برایش چالش شد، زیرا در حال تلوتلو خوردن و مهار خودش بود.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید، گزارش اکسیوس را رد کرده و آن را الگوی تاسف‌برانگیز رسانه‌ای خوانده است که می‌کوشد به موضوعی که از مدت‌ها پیش علنی شده بود، آب‌وتاب بدهد. 

این سخنگو گفت: «این موضوع جدیدی نیست و از مدت‌ها پیش علنی و شفاف شده بود.»

بیشتر از جهان