شلیک به صورت زنی که دست از رقصیدن کشید

در هند به صورت زنی شلیک کردند به خاطر آن که درعروسی از رقصیدن دست کشید

تیراندازی در جشن‌ها در برخی نقاط جهان مرسوم است اما گاهی گلوله‌های سرگردان، جان خیلی‌ها را می‌گیرد - SAM PANTHAKY / AFP

در ویدیویی که از این حادثه منتشر شده است صدای مردی به گوش می‌رسد که می‌گوید: «گلوله می‌خوری!» و بعد صدای شلیک تفنگی به گوش می‌رسد.

در هند، کار رقاصی که ظاهراً در یک عروسی دست از رقصیدن کشید و به صورتش تیراندازی کردند، به بیمارستان کشید.

در ویدیویی که از این حادثه در رسانه‌های اجتماعی همرسانی شده، دو زن در حال رقصیدن رو صحنه هستند و وقتی موسیقی به خاطر ایراد اشکال فنیقطع می‌شود، از رقصیدن دست می‌کشند.

سپس صدای مردی به گوش می‌رسد که به زبان هندی می‌گوید: «گلوله می‌خوری!» چند ثانیه بعد صدای تیراندازی به گوش می‌رسد و زنی را می‌بینیم که با دست صورتش را گرفته و روی زمین می‌افتد و رقاص دیگر به سوی او می‌دود.

طبق اخبار منتشرشده، گلوله به فک این زن اصابت کرده. این حادثه در تاریخ یکم دسامبر، در مجلس عروسی‌ای در روستای چیتراکوت ایالت اوتارپرادش رخ داده است.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، یک هفته بعد از این تیراندازی دو نفر دستگیر شده‌اند و پلیس همچنان در پی یک مظنون دیگر است.

پلیس «چیتراکوت» در رسانه‌های اجتماعی به خاطر واکنش دیرهنگامش مورد انتقاد واقع شده است. شیو آرور، سردبیر نشریه هند، در توییتر نوشت: «حتی این اقدام با تأخیر هم به لطف توجه رسانه‌ها و بازتاب وسیع فیلم حادثه صورت گرفته است.»

در سال 2016 نیز حادثه مشابهی در شمال هند رخ داده بود و در یک عروسی که برای شادی کردن اقدام به تیراندازی کرده بودند، گلوله سرگردانی به سینه یک زن اصابت کرده بود.

آن زن هم که طبق اخبار منتشره برای اجرای برنامه به عروسی آمده بود، روی صحنه جان باخت و چهار مهمان دیگر و از جمله دختر 11 ساله‌ای بر اثر اصابت گلوله‌های سرگردان، زخمی و راهی بیمارستان شدند.

تیراندازی به منظور ابراز شادمانی در برخی نقاط جهان جزو فرهنگ مردم است، اما بسیاری اوقات بر اثر اصابت گلوله‌های سرگردان، برخی جان خود را از دست می‌دهند یا زخمی می‌شوند.

بیشتر از جهان