هدیه اپرا به دانش‌آموزی که گوشی‌اش شکسته بود

او برای این دانش‌آموز محافظ صفحه و قاب گوشی هم فرستاد

اپرا وینفری در ۷۵مین مراسم گلدن گلوب در کالیفرنیا - Frederic J. BROWN / AFP

اپرا وینفری بار دیگر سخاوت خود را با هدیه دادن گوشی جدیدی به یک دانش‌آموز اثبات کرد. او پیش از این کار بابت شکستگی گوشی این دانش‌آموز با او شوخی کرده بود.
این فرد نیکوکار و مجری سابق تلویزیون، هفته‌ قبل  به مناسبت سی‌امین سالگرد برنامه‌ کمک‌هزینه‌ تحصیلی اپرا وینفری، از دانشکده‌ی مورهاوس (Morehouse College) دیدار کرد و همان جا اعلام کرد که ۱۳ میلیون دلار دیگر به این برنامه اهدا می‌کند.
این کارآفرین رسانه‌ای هنگام ترک این دانشکده نیز فرصت دیگری برای نیکوکاری پیدا کرد. یعنی هنگامی که دو دانش‌آموز سال اولی، به نام‌های ذکریا اسمیت و اولوفمی یسوفو اپرا را دنبال کردند تا از او تشکر کنند.
این دو دانش‌آموز در این دیدار از خودشان همراه با وینفری فیلم گرفتند و وینفری بابت شکستگی صفحه‌ گوشی یسوفو او را دست می‌اندازد.
در فیلمی که یسوفو بعداً در توییتر بارگذاری کرد، صدای او را می‌شنویم که همراه اسمیت کنار ماشین وینفری ایستاده است و می‌گوید: «سلام اپرا». وینفری هم در پاسخ

می‌گوید:« سلام. این منم. من، توی گوشی درب و داغان‌‌ات».

دیدن واکنش وینفری ۶۵ ساله در برابر شکستگی صفحه‌ آیفون یسوفو برای صدها نفر جالب بود و این فیلم بیش از ۲.۵ میلیون بار دیده شده است.

اما این دیدار به همان جا ختم نشد و یسوفو روز بعد وقتی از خواب بیدار شد پیام مستقیمی دریافت کرد که خبر می‌داد وینفری برایش گوشی آکبندی می‌فرستد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


یسوفو به رسانه‌ی اینترنتی بازفید گفت در این پیام آمده بود: اپرا برای شما یک گوشی خریده است و من باید از رسیدن آن به دست شما مطمئن شوم.
یسوفو در تاریخ ۱۸ اکتبر گوشی آکبند آیفون ۱۱ و قاب آن را همراه با یادداشت وینفری دریافت کرد. در این یادداشت آمده بود: «اولوفمی عزیز. طاقت ندارم که از پشت آن صفحه نمایش و روکش شکسته به دنیا نگاه کنی. مطمئنم از دوربین جدید خیلی خوشت خواهد آمد».
‌پیام‌های بعدی یسوفو در توییتر نشان می‌دهد که تا کنون بیش از ۴۹ هزار نفر هدیه‌ سنجیده‌ وینفری را پسند کرده‌اند.
یک نفر نوشته بود: «خوش قلبی این زن حد و حصری ندارد».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی