ربوده شدن زن ایرانی در کانادا؛ هیچ اطلاعی از سرنوشت او در دست نیست

الناز حاج‌تعمیری ژانویه گذشته در انتاریو ربوده شد

عکسی که خانواده الناز حاج‌تعمیری منتشر کرده و از مردم خواسته‌اند برای یافتن او کمک کنند – شبکه‌های اجتماعی

به دنبال ربوده شدن یک زن ایرانی‌تبار در کانادا توسط افراد ناشناسی که خود را ماموران پلیس جا زده‌اند، پلیس این کشور مرحله جدیدی از تحقیقات را آغاز کرده است.

به گزارش روزنامه گاردین، سه مرد مسلح در یک شب زمستانی به محل سکونت «الناز حاج‌تعمیری» در حومه شهری در استان انتاریو مراجعه کرده و او را با خود بردند.

بر اساس این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شده است، از تاریخ ربوده شدن او در دوازدهم ژانویه گذشته تاکنون، هیچ اطلاعی از این زن ۳۷ ساله در دسترس نیست.

ماموران پلیس همچنین موفق نشده‌اند اطلاعاتی به‌دست آورند که به شناسایی ربایندگان یا پیدا کردن خودروی شاسی‌بلند لکسوس سفید رنگی که آنها استفاده کرده‌اند بیانجامد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته مارتین گراهام بازرس جنایی پلیس انتاریو، تاکنون هیچگونه درخواست پولی در ازای آزادی خانم حج‌تعمیری مطرح نشده و انگیزه آدم‌ربایان هنوز مشخص نیست.

وی می‌گوید بزرگترین امیدواری‌اش این است که الناز هنوز زنده باشد و بزرگترین ترس‌اش این است که زنده نباشد.

بر اساس این گزارش، پلیس کانادا «گام فوق‌العاده‌ای» را برداشته است و با جامعه ایرانی‌های ساکن تورنتو و مونترال نیز ارتباط برقرار کرده تا دامنه تحقیقات را گسترش دهد.

الناز حاج‌تعمیری در ماه دسامبر ۲۰۲۱، حدود دو هفته قبل از آن که ربوده شود، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و گمان می‌رود هر دو مورد با هم ارتباط داشته باشند.

خانواده حاج‌تعمیری با انتشار عکس‌های الناز از مردم خواسته‌اند به تحقیقات پلیس برای یافتن او کمک کنند.

بیشتر از جهان