مستاجری که خانه هفت میلیون دلاری را به عشرتکده تبدیل کرد

مالک خانه می‌گوید، این یکی از روشن‌ترین موارد سوء‌استفاده از قوانین حمایت از مستاجران است

صاحب ملکی گران‌قیمت در نیویورک از مستاجر خود شکایت کرد - Helayne Seidman-nypost

مستأجر خانه هفت میلیون دلاری در نیویورک را تبدیل به «عشرتکده» کرد

صاحب ملکی گران‌قیمت در نیویورک از مستاجر خود شکایت کرد و به دادگاه گفت: مستاجر ملک او را به قمارخانه و محل فساد تبدیل کرده است. به گفته او این مستاجر اجاره خانه را نیز پرداخت نکرده است.

بر اساس مدارک ارائ ه‌شده در یک دعوی حقوقی؛ غاصبان، خانه هفت میلیون دلاری را به پاتوقی برای قمار، روسپیگری، مهمانی‌های غیرقانونی و لانه‌ای برای خلاف‌کاران تبدیل کرده‌اند.

طبق این اسناد اقامتگاه باشکوه خیابان ۳۶ شرقی در نیویورک که دو آپارتمان را در خود جای داده است، تبدیل به مکانی ناخوشایند برای اهالی محله شد.

همسایگان این خانه، از صدای بلند موسیقی، دود زیاد و ازدحام جمعیت شکایت دارند. مردی که در این ساختمان زندگی می‌کند، منظره ناخوشایندی را با دوربین خود ضبط کرده که در آن یک غریبه نیمه برهنه که اندام جنسی او کاملا آشکار بود، در حال قدم زدن در آپارتمان است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس اسناد دادگاه، این اوضاع پس‌ازآن شروع شد که تاب، یک طراح داخلی از برزیل که این واحد را اجاره کرده بود، واحد ۹۱۵ مترمربعی خود را در نوامبر ۲۰۲۰ ماهی ۱۶ هزار دلار به اشلی جورمن اجاره داد و این آغاز صف کشیدن عیاش‌ها جلوی این خانه بود.

شخصی در دسامبر ۲۰۲۰ به مدیریت ساختمان شکایت کرد: «به نظر می‌رسد که آن‌ها از آپارتمان به عنوان کاباره استفاده می‌کنند. موسیقی بلند، بوی ماری‌جوانا، رعایت نکردن قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی. ماسک نزدن دو مرد که به عنوان محافظ بیرون ایستاده‌اند. این هر آخر هفته اتفاق می‌افتد.»

پلیس نیویورک از نوامبر ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱، ۱۴ شکایت در مورد صدای بلند موسیقی از این خانه دریافت کرد.

صاحب ملک، میچ اسپایزر که این خانه را در سال ۲۰۱۲ به قصد سرمایه‌گذاری خریداری کرده، گفت که از شکایت‌ها در مورد این محل به ستوه آمده است و حتی برخی او را تهدید جانی کرده‌اند.

اسپایزر تلاش کرد تا مستاجر را وادار به تخلیه خانه کند، اما او ده‌ها هزار دلار برای تخلیه خانه درخواست کرده بود.

مستاجر که این مکان برای میزبانی بازی‌های پوکر غیرقانونی، میزبانی فعالیت‌های قاچاق جنسی و روسپیگری و برگزاری مهمانی‌های غیرقانونی شبانه استفاده می‌کند، همچنان در این خانه زندگی می‌کند و مدعی شده که به دلیل شرایط ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹ قادر به پرداخت اجاره‌بها نیست!

وکیل صاحب‌خانه که هنوز در حال تلاش برای بیرون کردن مستاجر مزاحم است، می‌گوید: «این یک مورد از فاحش‌ترین سو‌ءاستفاده‌ها از قوانین حمایت از مستاجران در نیویورک است که به بدترین شکل از آن سوء‌استفاده می‌شود.»

بیشتر از جهان