والدین نوزاد افغان، نام هواپیمای نجات را روی دخترشان گذاشتند

دو نوزاد دیگر پس از فرود مادرانشان در پایگاه رامشتاین متولد شدند

در هنگام زایمان، خلبان ارتفاع هواپیما را کاهش داد تا فشار هوا در هواپیما افزایش یابد-twitter/AirMobilityCmd

والدین افغان نوزاد متولدشده، نام هواپیمای نجات را روی دخترشان گذاشتند.

پدر و مادر افغانستانی که  نوزادشان  در هواپیمای نظامی آمریکایی به دنیا آمد، نام هواپیمای نجات را روی دختر تازه متولدشده‌شان گذاشتند.

فرمانده نیروهای ایالات‌متحده امریکا در اروپا روز چهارشنبه اعلام کرده است که والدین این نوزاد تصمیم گرفتند نام را «ریچ» بگذارند.

جنرال تود ولترز گفت: «یک دختربچه در هواپیمای نظامی ایالات‌متحده در هنگام تخلیه از افغانستان متولد شد که با الهام از کد و علامت تماسی هواپیما، ریچ ۸۲۸، "رسیدن" نامیده شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مادر این کودک، یک شهروند افغان است که در ۲۱ اوت هنگام خروج از قطر به پایگاه نظامی آمریکا در آلمان زایمان کرد. هنگام فرود هواپیما در پایگاه نیروی هوایی رامشتاین، پزشکان نظامی به زن کمک کردند تا نوزادش به دنیا بیاورد.

برای کاهش عوارض این زن در هنگام زایمان، خلبان ارتفاع هواپیما را کاهش داد تا فشار هوا در هواپیما افزایش یابد که «به ثبات و نجات زندگی مادر کمک کرد».

نوزاد دختر و مادر به مراکز درمانی مجاور فرودگاه منتقل شدند و وضعیت خوبی دارند.

ژنرال ولترز گفت ریچ و والدینش به همراه دیگر پناهندگان افغان راهی ایالات‌متحده خواهند شد. همچنین دو نوزاد دیگر پس از فرود مادرانشان در پایگاه رامشتاین متولد شدند.

نتیجه تحقیقات پزشکی بر روی زنان باردار نشان داده است، فعالیت شدید بدنی، دویدن، استرس، اضطراب و فشارهای روانی ممکن است باعث زایمان پیش از موقع شود.

از ۷۰۰۰ نفری که از ۲۰ اوت از افغانستان به پایگاه‌های آمریکایی در اروپا رسیدند، ۱۰۰ نفر نیاز به مراقبت‌های پزشکی داشتند که ۲۵ نفر از این تعداد در بیمارستان محلی بستری‌شده‌اند.

بیشتر از جهان