دفاع افراد مشهور از مگان و هری

آنها متواضع‌ترین و دلسوزترین آدم‌ها بودند

Charley Gallay / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

پس از اینکه دوک و دوشس ساسکس به دلیل استفاده از جت شخصی مورد سرزنش قرار گرفتند، افراد مشهور بسیاری در مقام دفاع از این دو برآمدند که آخرین این افراد پینک و الن دجنرس هستند.

روز یکشنبه، عکس‌هایی پخش شد که نشان می‌داد هری و مگان با هواپیمای شخصی وارد جنوب فرانسه شده‌اند که این موضوع باعث انتقادات تندی به این زوج آگاه به مسائل محیط زیست شد، چرا که هر پرواز هواپیما در ایجاد کربن و آلودگی هوا سهم بسیاری دارد.

اما سِر التون جان خیلی سریع روشن ساخت که او امکان پرواز با هواپیمای خصوصی را برای این زوج که با پسر سه ماهه خود، آرچی، سفر می‌کردند، فراهم کرده است.

این موسیقیدان روز دوشنبه در توئیتر نوشت: «من عمیقا از این تحریف و بدخواهی که این روزها در مطبوعات حول اقامت شخصی دوک و دوشس ساسکس در خانه من در نیس به وجود آمده، ناراحت هستم».

سِر التون در ادامه از دایانا، پرنسس ولز، مادر فقیدِ پرنس هری، به‌عنوان یکی از عزیزترین دوستان خود نام برد و افزود که او برای محافظت از هری و خانواده‌اش در برابر مزاحمت‌های مطبوعات‌چی‌ها که به مرگ نابهنگام دیانا منجر شد، احساس تعهد عمیقی می‌کند.

خواننده‌ی «رقصنده کوچک» افزود که او می‌خواست با در اختیار گذاشتن جت شخصی «در سطح بالایی از این دو محافظت کند» و با احترام به دغدغه‌های زیست محیطی این زوج، به آنها اطمینان داده که پرواز آنها از نظر کربن خنثی است.

اکنون، پینک انتقادات علیه زوج سلطنتی را مورد توجه قرار داده و کسانی که مگان را هدف قرار داده‌اند به عنوان «آشکارترین شکل قلدری که او دیده» توصیف کرده است.

خواننده آمریکایی در توئیتی نوشت: «خوشحالم افرادی را می‌بینم که به دفاع از دوک و دوشس ساسکس برمی‌خیزند».

او ادامه داد: «نحوه‌ی رفتار مردم با او آشکارترین نوع زورگویی است که چند گاهی است دیده‌ام. خارج از کنترل است. بیایید همه کمی مهربان‌تر باشیم، ها؟ بگذارید به فرزندانمان نشان دهیم که خوبه که مهربان باشیم».

اظهارات پینک به دنبال اظهارات الن دجنرس عنوان شد. الن دجنرس، مجری مشهور یکی از شوهای تلویزیون آمریكا، گفت به تازگی او و همسرش پورتیا دو روسی با مگان و هری در انگلیس دیدار کرده و درمورد حفاظت از حیات وحش گفت وگو كرده‌اند.

دجنرس در مورد این نشست در توئیتر نوشت: «آنها متواضع‌ترین و دلسوزترین آدم‌ها بودند. تصور کنید هر کار شما مورد حمله قرار بگیرد، در حالی‌که تلاش دارید دنیای بهتری بسازید».

چهره‌های مشهور دیگری نیز به دفاع از این زوج برخاستند از جمله پاتریشیا آرکت بازیگر سینما که توئیت‌های سر التون را بازتوئیت کرد، و دیوید لَمی، نماینده مجلس از حزب کارگر، که انتقادها را «اتهام غیرمنصفانه آکنده با لایه های نژادپرستی زننده و بیگانه هراسی» توصیف کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی