کفش ورزشی ورساچه با بهای ۱۰۷۵ دلار به بازار آمد

کفش ورزشی الهام گرفته از لباس جنیفر لوپز در مراسم جوایز موسیقی گرمی وارد بازار شد

combo instagram/cncpts

کفش طراحی شده از روی پیراهن معروف ورساچه‌ای که جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۰ در مراسم جوایز گرمی بر تن داشت وارد بازار شد.

پیراهن شیفون ابریشمی سبز رنگی که با الهام گرفتن از جنگل طراحی شده بود و جنیفر لوپز آن را در چهل و دومین مراسم سالانه گرمی پوشیده بود در کنار پیراهن مشکی رنگ سنجاقی که الیزابت هارلی در سال ۱۹۹۴ پوشیده بود، به عنوان یکی از برجسته‌ترین محصولاتی شناخته می‌شوند که تا به حال توسط ورساچه خلق شده است.

تقریبا دو دهه پس از اینکه لوپز با پوشیدن این پیراهن بر روی فرش قرمز همه را حیرت‌زده کرد، شرکت ورساچه با  همکاری شرکت خرده‌فروشی کانسپتس در آمریکا کفشی را به یاد آن پیراهن خیره‌کننده طراحی کرده است.

کفش چَین ریَکشن محصول مشترک کانسپتس و ورساچه به رنگ سبز زمردی در وبسایت کانسپتس موجود است.

این کفش ارزان قیمت نیست و قیمت خرده‌فروشی زنانه و مردانه آن ۱۰۷۵ دلار است.

آرم ورساچه که سر مدوسا است به صورت برجسته روی پشت پاشنه کفش حک شده و کفی آن به نماد برند تجاری ورساچه و کانسپتس مزین شده است.

قبل از حضور لوپز در مراسم گرمی ۲۰۰۰، امبر والتا، مدل و بازیگر، این لباس شیفون ورساچه را در کَت‌واک ویژه مجموعه بهاره-تابستانه این برند لوکس پوشاک پوشیده بود.

همچنین یک ماه قبل از جنیفر، جری هالیول از اعضای گروه اسپایز گرلز در مراسم جایزه موسیقی ان‌آر‌جی در ژانویه ۲۰۰۰ این لباس را پوشیده بود.

اریک اشمیت، مدیر اجرایی سابق گوگل، در ژانویه ۲۰۱۵ اظهار داشت که علاقه خاص مردم به جستجوی پیراهن ورساچه لوپز در اینترنت در کنار عوامل دیگر الهام‌بخش او برای توسعه قابلیت جستجوی عکس در گوگل بود.

در ماه مارس الیزابت هارلی پیراهن ورساچه سنجاقی را که ۲۵ سال پیش در شب اول نمایش فیلم چهار عروسی و یک تشیع جنازه بر تن داشت دوباره خلق کرد.

این مدل و بازیگر، دوباره نسخه بروز شده این پیراهن را که دوناتلا ورساچه مخصوص او ساخته بود، برای عکسی که امسال در شماره آوریل مجله هارپرز بازار چاپ شد، پوشید.

© The Independent

بیشتر از زندگی