باراک اوباما فاش کرد دوست‌پسر دخترش با خانواده آنها در قرنطینه بوده است

اوباما گفت یک چیز که درباره این مهمان خانوادگی برایش خیلی غیرمنتظره بود، حجم غذایی است که می‌خورد

باراک اوباما و همسرش میشل در کنار دو دخترشان، مالیا و ساشا - Michelle Obama's Twitter account

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، درباره وضعیت خانواده خود در قرنطینه صحبت کرد. او فاش کرد دوست‌پسر بریتانیایی دخترش مالیا، از همان آغاز با خانواده آنان در قرنطینه بوده است.

اوباما طی حضور خود در پادکست بیل سیمونز، جزئیاتی از زندگی عاشقانه دخترش بیان کرد. صحبت در اینباره وقتی آغاز شد که میزبان از اوباما درباره لحظات محبوب او و میشل با دخترانشان، مالیا ۲۲ ساله و ساشا ۱۹ ساله، طی دوران قرنطینه پرسید.

به گفته رئیس جمهور سابق، زمان سپری شده با خانواده خیلی لذت‌بخش بود چون «دردسرهای دوران نوجوانی دخترانش دیگر تمام شده است.»

او توضیح داد: «این نعمت است که دردسرهای دوران نوجوانی دختران، دیگر تقریبا تمام شده است و آنها دوباره عاشق ما شده‌اند و می‌خواهند با ما و خانواده خود وقت بگذرانند.»

آقای اوباما درباره نحوه سپری کردن اولین ماه قرنطینه گفت خانواده‌اش با بازی کردن با یکدیگر زمان را سپری کردند. او سپس فاش کرد که دوست پسر مالیا نیز به آنها پیوسته است.

او گفت: «فکر می‌کنم مثل بسیاری از خانواده‌های دیگر، ما هم اولین ماه را هر شب به بازی‌کردن گذراندیم و همینطور انجام کارهای دستی و هنری کوچک. بعد کم‌کم حوصله‌ آنها از ما سر رفت. به مالیا و ساشا، و دوست پسر مالیا که برای مدتی با ما بود، بازیِ ورق یاد دادم و کمی با آنها ورق‌بازی کردیم. به آنها یاد دادم چگونه سر ورق بازی‌کردن با هم کل‌کل کنند و ورق برنده را محکم روی میز بکوبند.»

گرچه پدر این دو دختر، نام دوست پسر مالیا را پیش خود محفوظ داشت، اما به خاطر اصرار بیل سیمونز، میزبان پادکست و باکاری سلرز، مهمان دیگر برنامه، جزئیات بیشتری درباره او ارائه کرد.

آقای اوباما اظهار داشت: «او بریتانیایی و جوان بی‌نظیری است. اینجا گیر افتاده بود. برای کار به اینجا آمده و با محدودیت‌های جدید، دچار مشکل‌ ویزا شده بود. بنابراین ما او را به خانه دعوت کردیم. امیدوار نبودم که دوستش داشته باشم، اما او پسر خوبی است.»

گرچه آقای اوباما حضور دوست پسرِ دختر خود را تایید کرد اما گفت یک چیز که درباره این مهمان خانوادگی برایش خیلی غیرمنتظره بود، حجم غذایی است که می‌خورد.

آقای اوباما به طنز گفت: «تنها چیزی که من کشف کردم، البته بیل برای تو غیرمنتظره نیست چون خودت یک پسر داری، این است که مردان جوان زیاد می‌خورند. غذا خوردن آنها تعجب‌برانگیز است. در این دوران، هزینه مواد غذایی ما ۳۰ درصد افزایش داشت.»

مالیا در حال حاضر دانشجوی سال آخر دانشگاه هاروارد است.

© The Independent

بیشتر از زندگی