دعوای بریتنی اسپیرز و دوست‌پسرش؛ کار به آمبولانس کشید

به گزارش «یو‌اس ویکلی»، بریتنی در سال ۲۰۲۲ و زمانی که هنوز همسر سام اصغری بود با سولیز برای تعمیر و امور نگهداری خانه‌‌اش آشنا شد و او را استخدام کرد

بریتنی اسپیرز- Valerie Macon/AFP/Getty Images

بامداد پنجشنبه، ۲ مه، کارمندان و مسافران هتلی در لس‌آنجلس بریتنی اسپیرز را در حالی دیدند که پتویی دور خود پیچیده و بالشی را بغل کرده و پابرهنه است و آشفته به‌نظر می‌رسد.

در تصاویر این ماجرا که رسانه‌ها آن را دعوا و درگیری بریتنی اسپیرز و پل ریچاردز سولیز، دوست‌پسرش توصیف کرده‌اند، آمبولانس و ماشین آتش‌نشانی دیده می‌شود. نیویرک‌پست رابطه بریتنی و پل را رابطه‌ای که «مدام قطع و وصل می‌شود» توصیف کرده است. اخیرا برخی رسانه‌ها به نقل از نزدیکان به بریتنی اسپیرز درباره «ورشکستگی مالی و روحی» او هشدار داده بودند. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Daily Mail (@dailymail)

در صحنه‌هایی که یادآور بحران روحی سال ۲۰۰۸ او بود، چهره بریتنی ۴۲ ساله گریان، ژولیده و آشفته به نظر می‌رسد و روی زانوهایش خراشیدگی به چشم می‌خورد و پل ریچاردز سولیز کنارش دیده می‌شد.

دیلی میل به نقل از افراد حاضر در محل هتل شاتو مارمونت (Chateau Marmont) که مجموعه لوکسی در منطقه بورلی هیلز است، نوشت که ظاهرا این زوج با یکدیگر درگیر شده‌اند و زنی شبیه بریتنی «کارمندان و مهمانان هتل را آزار داده و تهدید می‌کرد».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Daily Mail (@dailymail)

در تصاویر عکاسان پاپاراتزی، علاوه بر آمبولانس و برانکاردی که خالی به سمت آن برگردانده می‌شد، ماشین آتش‌نشانی نیز دیده می‌شد.

بر اساس توضیحات نشریه «تی‌ام‌زد» بریتنی و پل در آخرین ساعت‌های چهارشنبه شب به هتل رسیدند. ظاهرا در همان دقایق نوعی مزاحمت ایجاد شد و شخصی با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که زنی با مشخصات بریتنی کارمندان و مهمانان هتل را آزار و تهدید کرده است. کمی بعد از ساعت ۱۰:۳۰ ماموران پلیس رسیدند، اما اثری از مشکل ندیدند و آنجا را ترک کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تی‌ام‌زد در ادامه نوشت ظاهرا بریتنی و پل حدود ساعت ۱۱ به اتاقشان رفتند و به نوشیدن مشروب و خوش‌گذرانی ادامه دادند. اما کمی بعد دعوای بزرگی بین آن دو درگرفت و به گفته منابع احتمالا بریتنی به پایش آسیب رسانده باشد.

گفته می‌شود پس از آن بریتنی در راهروی اتاق خود فریاد می‌کشید و «خارج از کنترل» بود و چندین مهمان فکر می‌کردند که او دچار اختلال روانی شده است، بنابراین با اورژانس تماس گرفتند.

امدادگران حدود ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه صبح رسیدند و با بریتنی که بالشی را در آغوش گرفته بود و پتویی به دور خود پیچیده بود، در خارج از هتل مواجه شدند. او سوار آمبولانس نشد و در نهایت با محافظ خود و بدون پل رفت.
اسپیرز اما ساعاتی بعد روایت دیگری را در اینستاگرام منتشر کرد. به گزارش دیلی میل، او در پستی که کمی بعدتر حذف شد حتی ادعا کرده بود که تصاویر مربوط به بدل اوست.

در پستی که جایگزین مطلب حذف شده شد، او اخبار را جعلی خواند و ادعا کرد که روز به روز قوی‌تر می‌شود. بریتنی همچنین در ویدیویی به مچ پایش اشاره کرد و گفت که پایش پیچ خورده و امدادگران به طور غیرقانونی در خانه‌اش حاضر شده‌اند.

در پایان ستاره سابق پاپ عنوان کرد که به زودی به بوستون نقل مکان می‌کند.

جنجال اخیر بریتنی تنها چند روز پس از آن اتفاق افتاد که او حساب اینستاگرام خود را برای ساعاتی غیرفعال کرد و رسانه‌ها به نقل از دوستانش درباره «نوسانات خلقی شدید» او نوشتند.
به گزارش «یو اس ویکلی» بریتنی زمانی با پل آشنا شد که در سال ۲۰۲۲ او را برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری امور خانه‌اش استخدام کرد. در آن زمان اسپیرز هنوز در ازدواج با سام اصغری بود.

اگرچه که دقیقا مشخص نیست این دو از چه زمانی شروع به قرار گذاشتن کردند، اما به نظر می‌رسد آغاز رابطه آنها به کشاکش جدایی او از اصغری برمی‌گردد.
بریتنی اسپیرز و سام اصغری ۱۶ اوت سال گذشته، تنها ۱۴ ماه پس از ازدواج و شش سال پس از رابطه از یکدیگر جدا شدند. در آن زمان اصغری بریتنی را به خیانت متهم کرد، اما اسپیرز هیچ‌گاه این اتهام را نپذیرفت.

بیشتر از زندگی