پایان قصه پریان؛ رابطه بریتنی اسپیرز و سام اصغری در گذر زمان

بریتنی اولین بار سر صحنه یکی از موزیک‌ویدیوهایش در سال ۲۰۱۶ با سام آشنا شد

بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری از یکدیگر جدا شدند. به گزارش نشریه «تی‌ام‌زد» (TMZ) این خبر پس از آن منتشر شد که اصغری در جریان یک دعوای شدید، اسپیرز را به خیانت متهم کرد.

این نشریه از قول یک منبع نوشت که سام منزل مسکونی بریتنی را ترک کرده است و انتظار می‌رود به زودی برای طلاق اقدام کند.

بریتنی اولین بار سر صحنه یکی از موزیک‌ویدیوهایش در سال ۲۰۱۶ با سام آشنا شد. آنها در سپتامبر ۲۰۲۱ نامزد و در ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کردند.

در ادامه این مطلب به جزییات بیشتری از روابط این زوج مشهور می‌پردازیم.

آشنایی جالب

به گزارش «پیج سیکس» ستاره پاپ اولین بار در اکتبر ۲۰۱۶ با سام که یک مربی ورزشی خصوصی و بازیگر ایرانی‌الاصل است، ملاقات کرد. اصغری در موزیک ویدیو آهنگ «مهمانی خواب» (Slumber Party) بریتنی از آلبوم «شکوه» (Glory) نقش مقابل او را بازی می‌کرد.

ماه‌ها بعد، اسپیرز با اصغری تماس گرفت و او را به شام دو نفره دعوت کرد. بریتنی در ژانویه ۲۰۱۷ عشق خود را در اینستاگرام به صورت رسمی اعلام کرد.

اولین فرش قرمز

بریتنی و سام اولین بار در ژوییه ۲۰۱۹ به عنوان یک زوج روی فرش قرمز نمایش فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» حضور یافتند.

پیشنهاد ازدواج

اصغری در سپتامبر ۲۰۲۱ با یک حلقه الماس ۴ قیراطی، از بریتنی درخواست ازدواج کرد. داخل این حلقه عبارت «شیرزن»، نام مستعاری که اصغری روی بریتنی گذاشته بود، حک شده بود.

بارداری بریتنی

خواننده برنده گرمی، در آوریل ۲۰۲۲ در اینستاگرام اعلام کرد که اولین فرزند خود و نامزدش را باردار است.

اصغری نیز این خبر را در اینستاگرام تایید کرد و نوشت که «پدر بودن چیزی است که همیشه منتظر آن بودم… این مهم‌ترین کاری است که انجام خواهم داد.»

اسپیرز از همسر سابقش، کوین فدرلاین، دو پسر به نام‌های شان پرستون و جیدن جیمز دارد. ازدواج آنها از اکتبر ۲۰۰۴ شروع شد و تا ژوییه ۲۰۰۷ ادامه داشت.

فقدان بزرگ

زوج بریتنی و سام، در مه ۲۰۲۲ با «عمیق‌ترین اندوه» اعلام کردند که فرزندشان را در اثر سقط جنین از دست داده‌اند. آنها در بیانیه مشترکی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند، اذعان کردند: «شاید باید منتظر می‌ماندیم تا پس از مدت زمان بیشتری این خبر را اعلام کنیم. هرچند برای به اشتراک گذاشتن این خبر خوب بسیار هیجان‌زده بودیم.»

پیمان ازدواج

اسپیرز و اصغری که یک قرارداد پیش از ازدواج امضا کرده بودند (قراردادی که در آن اصغری اعلام کرده بود نسبت به اموالی که بریتنی پیش از ازدواج به دست‌ آورده است، هیچ ادعایی نخواهد داشت)، در ژوئن ۲۰۲۲ در یک مراسم افسانه‌ای در خانه بریتنی ازدواج کردند.

مدونا، پاریس هیلتون، درو بری‌مور، سلنا گومز و دوناتلا ورساچه از جمله شناخته‌شده‌ترین مهمانان این جشن بودند. لباس عروس را دوناتلا ورساچه طراحی  و اصغری ازدواج خود را با بریتنی به قصه پریان تشبیه کرده بود.

هیچ‌یک از اعضای خانواده بریتنی در جشن ازدواج او حضور نداشتند. آنها پس از پرونده شکایت بریتنی علیه حکم قیمومیت ۱۳ ساله پدرش، که در نوامبر ۲۰۲۱ به نفع بریتنی به پایان رسید، با او قطع رابطه کردند.

پایان رابطه

در مه ۲۰۲۳ یک برنامه تلویزیونی ویژه با عنوان «بریتنی اسپیرز: بهای آزادی»، ادعا کرد که رابطه زناشویی بریتنی و اصغری در لبه پرتگاه است.

سام اصغری بعدا در گفتگو با «تی‌ام‌زد» این قسمت برنامه را «منزجر کننده» خواند و از هوادارانش خواست هرچه را که می‌بینند باور نکنند.

با این حال «پیج سیکس» در اوت ۲۰۲۳ تایید کرد که این زوج راهشان را از یکدیگر جدا کرده‌اند و قصد طلاق دارند.

بیشتر از زندگی