شیک‌پوشی عضو جوان خانواده سلطنتی به کمک طراحان بریتانیایی

طرح لباس عروسی فلورا از تاج مادربزرگش الهام گرفته شده بود

تصویری از فلورا نوه شاهدخت الکساندرا، عموزاده ملکه الیزابت فقید، در کنار همسرش‌ــ instagram/floravesterberg/

فلورا، نوه شاهدخت الکساندرا، عموزاده ملکه الیزابت فقید، یکی از اعضای خوش‌پوش خانواده سلطنتی بریتانیا است.

فلورا وستربرگ (نام‌خانوادگی پدری: اوگیلوی) با اینکه از اعضای اصلی خانواده سلطنتی به شمار نمی‌رود، قطعا بخشی از حلقه خانوادگی اشراف بریتانیا است.

به گزارش دیلی میل، گرچه او کمتر در مجامع عمومی ظاهر می‌شود و بر حفظ حریم خصوصی‌اش تاکید دارد، وقتی در یک رویداد ظاهر می‌شود، همچنان می‌تواند نظرها را به خود جلب کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دلیلش این است که او با کمک سبک بی‌عیب‌ونقصش، به لطف مارک‌های بریتانیایی پرطرفدار مانند سلف‌ــ‌پرتره (Self-Portrait)، امیلیا ویکستد (Emilia Wickstead) و د دک (The Deck)، برای خود اسم‌ورسمی به هم زده است.

نوه شاهدخت الکساندرا‌ــ که پس از ازدواج به الکساندرا اوگیلوی معروف شدــ چه در بالکن کاخ باکینگهام و چه در مراسم‌ سطح بالا و فاخر، همواره ظرافتش را به رخ می‌کشد.

یکی از نمونه‌های برجسته سبک فلورا لباس‌عروس سلطنتی او بود که فیلیپا لپلی طراحی کرد.

 

فلورا و همسرش سال ۲۰۲۰ طی یک مراسم خصوصی در کلیسای کوچک رویال کاخ سنت جیمز، با رعایت محدودیت‌های قرنطینه در دوران همه‌گیری، به عقد هم درآمدند و یک سال بعد در سنت جیمز پیکادلی، مراسم عروسی بزرگ و عمومی‌تری با حضور تعداد بیشتری از اعضای خانواده سلطنتی برگزار کردند.

عروس در این مراسم پیراهنی عاجی با گلدوزی‌های ظریف به تن داشت.

 

لپلی، طراح مد بریتانیایی، گفت: «ما از تاج اوگیلوی خیلی الهام گرفتیم... گل‌ها با دست‌ روی پارچه‌های شفاف دوخته و سپس با مهره‌ها، مرواریدها و پولک‌ها تزیین شدند. برای اینکه لباس یک حال‌وهوای شخصی داشته باشد، فلورا درخواست کرد یک گل نخودی روی مچ آستین گلدوزی شود.»

طرح لباس از تاج درخشانی که فلورا در عروسی‌ بر سر گذاشت و در اصل متعلق به مادربزرگش، شاهدخت الکساندرا، بود، الهام گرفته شد.

تاج اوگیلوی در دهه ۱۹۶۰ از ترکیب چندین زیور‌ موی مروارید و الماس‌نشان که از پیش در مجموعه جواهرات الکساندرا وجود داشت، خلق شد.

 

هنگام انتخاب لباس برای مراسم عروسی اول هم به نسب سلطنتی فلورا توجه شد.

او یک لباس عاجی از امیلیا ویکستد انتخاب کرد که یقه‌ای مربعی داشت و طرحی را که مادربزرگ مادربزرگش، شاهدخت مارینا، دوشس کنت، به تن کرده بود، بازنمایی می‌کرد.

فلورا فارغ‌التحصیل رشته تاریخ هنر و همکار موسسه هنر ساتبی است. او همچنین سفیر حلقه حامیان جوان موزه ویکتوریا و آلبرت و رئیس مشترک کمیته حامیان جوان پیوند تاریخ هنر است.

بیشتر از مُد و زیبایی