همه‌چیز درباره جشن‌ ازدواج  ۲۵ میلیون دلاری ندی و عمر کمانی

عمر کمانی با دادن حلقه نامزدی الماس ۲۱ قیراطی به قیمت ۱.۴۵ میلیون دلار به ندی پیشنهاد ازدواج داد

ندی و عمر مکانی در مراسم ازدواج سنتی هندی/ instagram/moalturki

عمر کمانی، تاجر دنیای مد، در تعطیلات این آخرهفته طی مراسمی ۲۵ میلیون دلاری و جشن‌هایی که چهار روز به طول انجامیدند، با ندی کمانی ازدواج کرد.
پس از یک خواستگاری رویایی در اوت ۲۰۲۱ و ماه‌ها برنامه‌ریزی، بالاخره روز موعود برای عمر، بنیانگذار ۳۵ ساله خط تولید لباس «پرتی لیتل تینگ» (PrettyLittleThing) و ندی کمانی، مدل، فرا رسید و این زوج در هفته اول ماه مه ۲۰۲۴ طی جشنی مجلل و چندفرهنگی، در هتل نمادین دو کاپ‌ــ‌ادن‌ــ‌روک در جنوب فرانسه ازدواج کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عمر کمانی که با دادن حلقه نامزدی الماس ۲۱ قیراطی به قیمت ۱.۴۵ میلیون دلار نیز به اخبار راه پیدا کرده بود، مصمم بود که عروسی لوکسش را نیز جلوی چشم علاقمندان زرق و برق اجرا کند. تمام هدایا، یادگاری‌ها و ملزومات این عروسی مجلل را دیور فراهم کرد.

این جشن‌ چندروزه نه‌تنها نزدیک‌ترین اعضای خانواده این زوج، بلکه چندین دوست مشهور آنان را هم گرد هم آورد؛ از جمله نائومی کمبل، سوپرمدل، تا تسا تامپسون بازیگر، راسل پیترز، کمدین، کریستینا میلیان، خواننده، مانوئل آرنات، سردبیر ووگ عربی و محمد الترکی، مدیرعامل بنیاد جشنواره فیلم دریای سرخ.

به گزارش ووگ عربی، این مجموعه جشن‌ها از تاریخ دوم مه با یک مهمانی خوشامدگویی کنار استخر آغاز شد، مراسم زیبای عروسی عمر و ندی به سبک غربی سوم مه برگزار شد و این زوج در چهارم مه ازدواجشان را در مراسمی هندی جشن گرفتند.

نگاهی به مهمانی خوشامدگویی کنار استخر

ندی و عمر کمانی اولین شب با یک مهمانی خوشامدگویی رسمی در هتل دو کاپ‌ــ‌ادن‌ــ‌روک، زیر نور ستاره‌ها از مهمانانشان پذیرایی کردند. این گردهمایی کنار استخر مشرف به دریای مدیترانه برگزار شد و به همه این فرصت را داد که با محیط آشنا شوند و اوقات صمیمانه‌ای را با هم بگذرانند. یک نمایش آتش‌بازی خیره‌کننده نقطه اوج آن شب بود.

ندی که با لباس سفید سفارشی زهیر مراد تجسم کامل یک عروس زیبای مد روز بود، ظاهرش را با جواهراتی زیبا تکمیل کرده بود.

عروسی سفید

اولین مراسم عروسی عمر و ندی که سوم مه برگزار شد، جشنی فراموش‌نشدنی بود. در این مراسم عروس با لباس دیور سفارشی طراحی ماریا گرازیا چیوری، از مسیری پوشیده با شکوفه‌های عاجی‌رنگ گذشت تا به داماد برسد که زیر آلاچیق کنار دریا با تاکسیدو تام فورد کلاسیک منتظرش بود.

آندره‌آ بوچلی، خواننده اسطوره‌ای ایتالیایی، با صدای گرمش که یک ارکستر کامل آن را همراهی می‌کرد، به فضای رمانتیک شب ویژه آن‌ها حال‌وهوایی رویایی بخشید و یکی از بهترین آهنگ‌هایش، «دعا»، را خواند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Richie Rich (@richierichny)

اجرای ویژه بعد از عروسی

بعد از یک شام نیمه‌رسمی، عمر و ندی کمانی از همه دعوت کردند تا در یک مهمانی آخرشب با یک غافلگیری بسیار ویژه به آن‌ها بپیوندند: اجرای زنده ماریا کری. کری با لباسی نیمه شفاف پرزرق‌وبرق همه مهمانان را به رقص واداشت.

این مجموعه جشن‌های باشکوه با یک مراسم سنتی هندو در روز بعد ادامه یافتند؛ مراسمی که در آن همه حاضران لباس‌های نفیس هندی بر تن داشتند و عمر و ندی در لباس‌های عاجی‌رنگ خیره‌کننده و هماهنگشان که مانیش مالهوترای مشهور طراحی کرده بود، مسحورکننده به نظر می‌رسیدند.

در فیلم‌های زیبایی که از این مراسم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، شیطنت‌های این زوج در مراسم سنتی جیمالا به تصویر کشیده شده است. از جمله هنگامی که ندی قصد دارد حلقه گل سنتی را دور گردن عمر بیندازد، او روی انگشتان پا بلند می‌شود تا قدش را بلندتر کند.

بیشتر از مُد و زیبایی