خدا با ماست، بسیجی با ماست!

در گور هم وفا ندهد آرزوی شیخ

ماست خامه‌ای است. با ماست خامنه‌ای! اشتباه نشود. فقط یک تشابه اسمی است.

رهبر هم با ماست

از همان اول انقلاب که اینها گفتند خدا با ماست، قرآن با ماست، امام با ماست، معلوم بود که ماست زیادی در کار است تا اینکه هفته پیش در حومه مشهد معلوم شد که بسیجی هم با ماست! و ماست را می‌ریزد روی گیسوان دو بانوی بی حجاب.

عقب نشینی از این بهتر نمی‌شود که حکومت از اسید به ماست رسیده. کم کم سنبه را که پر زور ببینند ماست‌ها را هم کیسه می‌کنند و به دوغ می‌رسند و آخرش کشک.

بسیجی ماست بر کفی که با رشادتی ولايی ظرف ماست را روی سر بانوان ریخت، اگر دقت کنید ظرف را کاملاً خالی نکرد. حواسش به کارش بود. یک مقدار ماست لازم بود برای ماستمالی قضیه. دادستانی ماست می‌خواست.

 اینطور دادستانی ماست را مصرف کرد:


«دادستانی طرقبه از بازداشت دو زن که یک لباس‌شخصی در یک لبنیاتی در شاندیز روی سرشان ماست ریخت خبر داد. برای فرد «ماست‌پاش» هم به دلیل «اخلال در نظم» حکم جلب صادر و دستگیر شده است.»

ماست را ملاحظه کردید؟ فرد ماست پاش به دلیل «اخلال در نظم» دستگیر شده. اینکه به دو شهروند حمله کرده، به حریم امنیت آنها تجاوز کرده، هراس برای دو بانو ایجاد کرد و وضع ظاهر آنها را بهم ریخته، زیر ماست است. پس تا اینجا دادستانی طرقبه هم با ماست.

همین روزهاست که ببینیم  رهبر معظم هم با ماست! ایشان در نطقی لوند و دلبرانه به جماعت بسیجی عنوان «ماست به اختیار» می‌دهد ولی یک مشت ملاطفت رهبرانه و رأفت اسلامی هم میزند تنگش:

«البته مواظب باشند ماست روی لباس اشخاص نریزد و هدف گم نشود. فقط روی سر. انسان وقتی هدف خودش را گم کند آدم بی هدفی می‌شود. انسانی می‌شود هدف گم کرده.» (الله اکبر حاضران و شاخ درآوردن سرداران دو ردیف اول.)

زیبا حکایتی ست که گیسوی بانوان
پیچیده است از همه سو بر گلوی شیخ
 
موی زنان ما دهد آن را به دست باد
مانده اگر تتمه‌ای از آبروی شیخ
 
خواهد حجاب را همگانی کند به زور
در گور هم وفا ندهد آرزوی شیخ
 
با من به اتحاد و تفاهم بیا رفیق
تا صد تغار ماست بریزیم روی شیخ

***

 

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه