سامی خدیرا: از آرزوی بازی در انگلستان تا تحسین مورینیو و آنچلوتی

«جای یک چیز در کارنامه‌ام خالی است: بازی در باشگاه‌های انگلستان»

سامی خدیرا بازیکن آلمانی خط میانی یوونتوس- Isabella BONOTTO / AFP

سامی خدیرا می‌گوید بازی در لیگ برتر انگلستان برایش «رویا» است و مربیان محبوبی که دوست دارد برایشان بازی کند، ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی‌اند. 

بازیکن سی‌و‌سه ‌ساله خط میانی یوونتوس سه سال در رئال مادرید با مربیگری مورینیو و آنچلوتی در باشگاه سانتیاگو برنابئو بازی کرد. 

خدیرا می‌گوید جای یک چیز در کارنامه‌اش خالی است: بازی در باشگاه‌های انگلستان. 

او به شبکه اسکای آلمان گفت: «بچه که بودم آرزوی بزرگم همیشه این بود که در لیگ برتر بازی کنم. 

تا این جا که از کارنامه‌ام خیلی راضی و خوشحالم ولی یک چیز کم دارد، چون همیشه آرزویش را داشتم ولی هرگز اتفاق نیفتاد… آن هم بازی در لیگ برتر. از کودکی مدام بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کردم و حتی حالا هم همیشه این لیگ را دنبال می‌کنم. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در جام قهرمانان اروپا، از بازی در مقابل تیم‌های انگلیسی لذت می‌برم. فضا، سبک بازی و فکر فوتبال‌شان همیشه برایم جذاب بوده است. اگر ممکن باشد، حتما برایم آرزویی بزرگ و افتخاری بزرگ خواهد بود که در لیگ برتر بازی کنم.» 

مورینیو در تاتنهام و آنچلوتی در اورتون، هر دو فصل کنونی لیگ برتر را عالی شروع کرده‌اند. خدیرا درباره دلیل احترامی که به مورینیو گذاشته می‌شود گفت: «شخصیتش. همیشه خیلی رک و صریح و دارای ذهنی روشن و مربی بزرگی است. 

خیلی‌ها می‌گویند زیادی دفاعی بازی می‌کند، ولی او برنده است، قهرمان است. برای همین بیشتر از همه از او خوشم می‌آید. واقعا همکاری با ژوزه مورینیو را دوست دارم ولی مربی‌های زیاد دیگری را هم دوست دارم. 

آنچلوتی الان دارد خیلی عالی کار می‌کند و شخصیت بزرگی هم دارد. او هم از مربیانی است که خیلی روی من تاثیر گذاشته است.»

© The Independent

بیشتر از ورزش