اهدا یک میلیون دلار پول نقد از سوی جورج کلونی به ۱۴ دوست نزدیکش

کلونی گفت که این اتفاق در سال ۲۰۱۳ رخ داد، زمانی که او و امل کلونی «تازه یکدیگر را ملاقات کرده بودند»

جورج کلونی درکنار همسرش، امل کلونی - VALERIE MACON / AFP

جورج کلونی توضیح داد که چرا و چگونه هفت سال پیش به ۱۴ تن از بهترین دوستان خود هر کدام یک میلیون دلار هدیه داده است. 

در مصاحبه‌ای جدید با مجله جی‌کیو، مصاحبه‌گر درباره این ماجرا از این بازیگر سؤال کرد. در سال ۲۰۱۷، دوست آقای کلونی به نام رندی گربر در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی این ماجرا را فاش کرده بود. مصاحبه جی‌کیو اولین باری است که آقای کلونی درباره این ماجرا سخن می‌گوید. 

کلونی گفت که این اتفاق در سال ۲۰۱۳ رخ داد، زمانی که او و امل کلونی «تازه یکدیگر را ملاقات کرده بودند» و هنوز با هم رابطه شروع نکرده بودند. 

«من یک مرد مجرد بودم. همه ما پیر شده بودیم. من ۵۲ ساله بودم و بیشتر دوستانم از من بزرگ‌ترند.» 

این بازیگر می‌گوید که به یاد همه کمک‌هایی افتاد که دوستانش در طول زندگی حرفه‌ای‌اش به او کرده بودند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«من وقتی پولی در بساط نداشتم، روی کاناپه آن‌ها می‌خوابیدم. وقتی پولی در جیب نداشتم، آن‌ها به من پول قرض می‌دادند. آن‌ها در طول سال‌ها به وقت نیاز به من کمک کرده‌اند و من نیز طی این سال‌ها به آن‌ها کمک کرده‌ام. ما دوستان خوبی برای هم هستیم.» 

او افزود: «به این فکر کردم که اگر آن‌ها و کمک آن‌ها نبود، من هیچ یک از این چیزهایی که امروز دارم، نمی‌داشتم. همه ما واقعاً دوستان صمیمی‌ای هستیم. با خودم گفتم اگر امروز یک اتوبوس از روی من رد شود، همه آن‌ها از ثروت من سهمی خواهند برد، چرا که آن‌ها در وصیت‌نامه من هستند. پس چرا منتظر تصادف با اتوبوس بمانم؟ 

۱۴ کوله پشتی خریدم و در هر یک، یک میلیون دلار پول نقد گذاشتم.» 

کلونی روز بعد دوستانش را دعوت کرد تا پول را به آن‌ها بدهد. 

«به نقشه نگاه کردم و به همه مکان‌هایی در جهان فکر کردم که به خاطر دوستانم از آن جا دیدار کرده‌ام. با خودم گفتم: چگونه می‌توانم دینم را به دوستانم ادا کنم؟ فکری به ذهنم رسید: چطور است که به هر کدام یک میلیون دلار بدهم؟» 

کلونی سال بعد ازدواج کرد. سال ۲۰۱۷، مارک مشروب تکیلا به نام  کاز آمیگوس که آقای کلونی به همراه گربر و مایک ملدمن راه انداخته بود، به قیمت یک میلیارد دلار فروخته شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی