فنرباغچه احتمال انتقال مسعود اوزیل از آرسنال را رد کرد

این بازیکن ۳۰ ساله قرار بود مدتی به این باشگاه ترکیه قرض داده شود

AFP

باشگاه فنرباغچه در بیانیه‌ای هرگونه احتمال انتقال مسعود اوزیل بازیکن آرسنال به این تیم را رد کرد.

این باشگاه ترکیه‌ای ادعا کرده که به خاطر «شرایط اقتصادی کنونی» این انتقال «ممکن نیست».

اوزیل که هر هفته ۳۰۰ هزار پوند از آرسنال دریافت می‌کند، ممکن است تابستان سال جاری با هدف افزایش بودجه انتقال این باشگاه به تیم دیگری فروخته شود.

طبق شایعات آرسنال فقط ۴۰ میلیون پوند بودجه دارد و ممکن است قبل از پایان فصل انتقالات، اوزیل را به باشگاه دیگری قرض بدهد تا توانایی خود را در این بازار افزایش دهد.

اما باشگاه فنرباغچه که قصد داشته این بازیکن آلمانی ترکیه‌ای‌تبار را جذب کند، تاکید کرده است که به هیچ عنوان امکان بستن چنین قراردادی وجود ندارد.

این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «مسعود اوزیل با سابقه حرفه‌ای و جایگاهی که دارد، نماینده شایسته‌ای برای کشور ما در خارج از ترکیه است. او سرمایه ارزشمندی است که با هویت باشگاه فنرباغچه شناخته می‌شود. با این حال، فنرباغچه هیچ پیشنهادی برای مسعود اوزیل ندارد. در شرایط اقتصادی کنونی، چنین انتقالی برای هیچکدام از طرفین میسر نیست».

این بیانیه می‌افزاید: «علی کوچ، رئیس باشگاه ما، در ۲۰ ژوئن در رابطه با این موضوع اظهار نظر کرد و تأکید کرد که این انتقال در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست».

در فوریه ۲۰۱۸ اوزیل یک قرارداد سه و نیم ساله با آرسنال امضا کرد اما از آن زمان تاکنون از انسجام و ثبات لازم برخوردار نبوده است.

ظاهرا بهبود وضعیت اوزیل در پایان فصل گذشته تغییری در نظر اونای امری، سرمربی تیم آرسنال، در مورد او ایجاد نکرده است. امری پس از آنکه تیمش در لیگ برتر انگلستان جایگاه پنجم را به دست آورد، در صدد است بازیکنان جدیدی را جذب کند. 

© The Independent

بیشتر از ورزش