بیانسه ترانه «روح» از آلبوم شیرشاه را منتشر کرد

این ترانه توسط بیانسه و لابرینت نوشته شده

AFP

بیانسه از ترانه «روح» که اولین ترانه هیجان‌انگیز آلبوم جدید اوست رونمایی کرد. او این آلبوم را برای سری جدید انیمیشن «شیرشاه» خوانده است.

این ترانه توسط بیانسه و لابرینت نوشته شده و در یک لحظه مهیج از فیلم پخش می‌شود. این اولین ترانه از آلبومی است که به اسم «هدیه» برای سری جدید شیرشاه خوانده شده است و در ۱۹ ژوئیه منتشر خواهد شد. این آلبوم توسط خود بیانسه تهیه و سرپرستی شده است و طبق گزارشات شامل ترانه‌های جدیدی است که از فیلم شیرشاه الهام گرفته‌اند و بیانسه و تعدادی از هنرمندان آفریقایی که تا کنون نام آنها فاش نشده، آن را اجرا کرده‌اند.

بیانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این سینمای صوتی است. این تجربه جدیدی از داستان‌سرایی است. من می‌خواستم کاری انجام دهم که فراتر از تدوین چند ترانه الهام گرفته از این فیلم باشد. این اثر تلفیقی از ژانرها و کاری گروهی است که فقط یک صدا نیست. در این کار از سبک‌های موسیقی مختلف از جمله آر.اند.بی، پاپ، هیپاپ و افروبیت استفاده شده است».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در ادامه گفت: «من می‌خواستم همه افراد را جایگاه خودشان قرار دهم تا زنجیرە داستان به هم وصل شود. هرکدام از ترانه‌ها برای منعکس کردن قصه‌ای از داستان فیلم نوشته شده است که به شنونده این فرصت را می‌دهد که تخیلات خود را تصور کند و در عین حال کار جدیدی را گوش دهد. بسیار مهم بود که موسیقی نه تنها توسط جذاب‌ترین و بااستعدادترین هنرمندان اجرا شود، بلکه همچنین توسط بهترین تولید کنندگان آفریقایی تهیه شود. اصالت و احساس برای من مهم بود».

در این فیلم جدید که توسط جان فاورو کارگردانی شده است بیانسه نقش نالا را بازی می‌کند، و آلبوم او همزمان با خود فیلم در تاریخ ۱۹ ژوئیه منتشر خواهد شد. در آلبوم دوم موسیقی فیلم که توسط فاورو و هانس زیمر کارگردانی شده است، ترانه‌های فیلم اصلی بازخوانی شده‌اند و بیانسه همراه با دونلاد گلوور که نقش سیمبا را در فیلم بازی می‌کند، ترانه «آیا امشب عشق را احساس می‌کنی؟» را اجرا می‌کنند.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر