ابتلای سوارز به کرونا، غیبت در بازی مقابل بارسا

این بازیکن ۳۳ساله در این فصل پنج گل برای اتلتیکو در هفت بازی به ثمر رساند

این مهاجم اروگوئه‌ای در حال انجام وظیفه برای تیم ملی خود بود که جواب آزمایش مثبت اعلام شد- Raul ARBOLEDA / AFP

لوئیز سوارز آخرین ستاره فوتبالی است که آزمایش کرونایش مثبت شده است. 

این مهاجم اروگوئه‌ای در حال انجام وظیفه برای تیم ملی خود بود که جواب آزمایش مثبت اعلام شد. در نتیجه، سه‌شنبه آینده وی در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل برزیل به میدان نخواهد رفت. 

علاوه بر این، او در بازی آخر هفته در لالیگا جایی که تیم جدیدش اتلتیکومادرید میزبان باشگاه قدیمی او بارسلونا خواهد بود، حضور نخواهد داشت. 

رونالد کومان رئیس جدید بارسلونا جایی برای سوارز در برنامه‌اش برای این تیم نداشت. از این رو، او تابستان امسال بعد از به ثمر رساندن تقریباً ۲۰۰ گل برای این تیم آن را ترک کرد. از آن زمان به این سو، او رابطه خوبی با ژوآو فلیکس مربی اتلتیکو برقرار کرده است.  

این بازیکن ۳۳ساله در این فصل پنج گل برای اتلتیکو در هفت بازی به ثمر رسانده است. این تیم با دو بازی کمتر از رئال سوسیه در صدر جدول، در رده سوم جدول قرار دارد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این فصل بازی‌ها برای بارسلونا آغاز خوبی نداشته است و این تیم در جایگاه هشتم قرار گرفته است. بارسلونا و اتلتیکو قرار است عصر شنبه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم بروند. 

مدیر اتلتیکو دیه‌گو سیمئونه باید تصمیم بگیرد که آیا دیه‌گو کوستا را به جای سوارز به ترکیب اصلی برگرداند یا این که آنجل کورئا را از جناحین جلو بکشد و این‌گونه از یک بازیکن خط میانی به عنوان مهاجم استفاده کند. 

تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. مت دوهرتی از تاتنهام و ایرلند، محمد الننی از آرسنال و هموطن مصری وی و مهاجم لیورپول محمد صلاح از جمله این بازیکنان هستند. 

زمین تمرین شهر بریستول نیز پس از تعدادی آزمایش مثبت در آن جا بسته شده است.

© The Independent

بیشتر از ورزش