اوباما: اگر در کابینه بایدن مشغول بشوم، میشل ترکم می‌کند

زوج اوباما بابت کتاب‌های خود ۶۵ میلیون دلار حق التحریر گرفته اند

باراک اوباما به همراه همسرش میشل اوباما ـ SCOTT OLSON / Getty Images via AFP

باراک اوباما تأکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای پذیرش پست در کابینه جو بایدن ندارد و گفت اگر این کار را بکند همسرش احتمالا او را ترک خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای برای معرفی کتاب جدیدی، از رئیس جمهور سابق سؤال شد که چه توصیه‌ای برای رئیس جمهور منتخب، جو بایدن، که زمانی معاونش بوده دارد.

او که در برنامه «یکشنبه صبح» شبکه سی‌بی‌اس صحبت می‌کرد گفت: «او به توصیه من نیازی ندارد. من هر طور که بتوانم به او کمک می‌کنم.

ولی من قصد ندارم ناگهان در کاخ سفید یا این جور جاها کار کنم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وقتی مصاحبه‌کننده، گایل کینگ، به شوخی اصرار کرد که یعنی هیچ پستی برای شما در کابینه در نظر گرفته نشده آقای رئیس جمهور؟ پاسخ او قاطع بود.

او گفت: «چیزهایی هست که من احتمالا به سراغش نمی‌روم زیرا میشل ترکم می‌کند. او خواهد گفت: چه؟ می‌خواهی چه کار کنی؟»

اوباما این اظهارات را در گفت‌وگویی برای معرفی کتاب جدیدش، به نام «سرزمین موعود» که این هفته منتشر می‌شود بیان کرد. بسیاری انتظار دارند که این کتاب در سطح جهان جزو پرفروش‌ترین‌ها شود و مانند کتاب سال ۲۰۱۸ میشل اوباما به نام «شدن» با استقبال روبه‌رو شود.

براساس گزارش‌ها این زوج برای کتاب‌های خود مبلغ ۶۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند که توسط بنگاه انتشاراتی «رَندوم هاوس» منتشر شد.

آقای اوباما نیز قرار است در برنامه «گفت‌وگوی اپرا» با اپرا وینفری صحبت کند. این برنامه در شبکه تی‌وی پلاس اپل پخش خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی