دونالد ترامپ شخصا در تجمع حامیان خود در واشنگتن حاضر شد

هواداران ترامپ با عنوان «راهپیمایی میلیونی آمریکا را دوباره باعظمت می‌کنیم» در خیابان‌های اطراف کاخ سفید تجمع کردند

حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی و نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر از حزب جمهوری‌خواه، روز شنبه در خیابان‌های اطراف کاخ سفید در شهر واشنگتن پایتخت ایالات متحده راهپیمایی کردند.

به گزارش شبکه فاکس نیوز، ترامپ که طبق اعلام رسانه‌های عمده آمریکا نتوانسته است برای بار دوم در این مقام بماند و با طرح ادعای «تقلب» در روند رأی‌گیری هنوز شکست را نپذیرفته است، با ماشین به میان تظاهرکنندگان رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گروه برگزارکننده تجمع امروز با عنوان «راهپیمایی میلیونی آمریکا را دوباره باعظمت می‌کنیم» در حساب کاربری خود در توییتر ویدئویی کوتاه از خودرو ویژه حامل ترامپ را منتشر کرده که به میان حامیان خود در خیابان آمده است.

وی روز گذشته در پیامی در توییتر حمایت مردم از خود را در نقاط مختلف کشور «دلگرم‌کننده» دانست و با اشاره به راهپیمایی برنامه‌ریزی شده برای امروز نوشت، «شاید من حتی سعی کنم که یک توقفی داشته باشم و سلامی بگویم.»

با وجود گذشت ۱۱ روز، ترامپ همچنان نتیجه اعلام شده از سوی رسانه‌ها را نپذیرفته و از طریق حقوقی شکایت‌های خود را دنبال می‌کند. رسانه‌های عمده آمریکا شنبه گذشته جو بایدن نامزد حزب دموکرات را پیروز انتخابات معرفی کردند.