اعلام همکاری «اچ اند ام» با دایان فورستنبرگ طراح مد

«تنها قانونی که در این جا وجود دارد این است که خانه شما باید معرف هویتتان باشد»

 دایان فُن فورستنبرگ، طراح مد ـ Craig Barritt/Getty Images for Diane von Furstenberg /AFP

تازه‌ترین مجموعه وسایل خانه «اِچ‌انداِم» با همکاری طراح مد بلژیکی «دایان فُن فورستنبرگ» عرضه می‌شود که به محبوبیت این نشان تجاری مبلمان خانه می‌افزاید. 

فورستنبرگ که برای ابداع لباس‌هایی که از جلو روی هم می‌آیند معروف شد، توجه‌اش را از مد روز به دنیای وسایل خانه و مبلمان معطوف کرد که البته بسیار هم به موقع است زیرا بریتانیایی‌ها به سوی زمستانی پیش می‌روند که  اوقاتشان را عمدتا در خانه و در نتیجه پی الهاماتی برای دکوراسیون داخلی خواهند گذراند. 

این مجموعه که «اچ‌اندام و دایان فن فورستنبرگ» نام دارد، تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد، بنابراین نقشه‌هایتان را برای وسایل جدید خانه برای سال جدید آماده کنید. 

این مجموعه طرح‌های رنگین و محبوب این طراح مد بین‌المللی را به دنیای دکوراسیون داخلی – از گلدان گرفته تا کوسن، پتو شمع و دیگر وسایل خانه می‌آورد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم فورستنبرگ در بیانیه‌ای می‌گوید: «از همکاری با اچ‌اندام خیلی خوشحالم به ویژه از آن جایی که به دکوراسیون داخلی بسیار علاقه‌مندم.

خانه هم محل آرامش و هم مکانی برای کسب قدرت و جایی است که می‌توانید صاحب شکل و شمایل و فضایش باشید. با این همکاری، می‌خواهم به مردم امکان آن را بدهم که کنترل تزیین خانه‌هایشان را در دست خود بگیرند. تنها قانونی که در این جا وجود دارد این است که خانه شما باید معرف هویتتان باشد. نکته اصلی ایجاد فضایی است که در آن کاملا إحساس راحتی کنید و نمایانگر شخصیت شما باشد.» 

«اچ‌اندام» در یک بیانیه می‌گوید: «عرضه آرشیو بزرگ طرح‌های دایان فورستنبرگ همراه با تجربه زندگی او به عنوان یک زن خلاق و موفق به مشتریان اچ‌اندام در سراسر جهان، مایه خوشوقتی است.»  

همه‌گیری ویروس کرونا و به دنبال آن چندین قرنطینه و مقررات حفظ فاصله اجتماعی موجب جلب توجه مردم به دکوراسیون داخلی خانه‌ها شده زیرا بیش از گذشته أوقات خود را در داخل خانه می‌گذرانند. 

کیت واتسون-اسمیت، بنیانگزار بلاگ «مَد اِباوت دِ هاوس» و مولف کتاب «۱۰۱ پاسخ به دکوراسیون داخلی» می‌گوید: «برای بسیاری از مردم آغاز قرنطینه به معنی آن بود که برای نخستین بار خانه‌هایشان را در طول یک روز کاری دیدند و مجبور بودند با دکوراسیون خانه‌هایشان کنار بیایند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی