شکلات بخور و ماهی ۶۰۰ پوند بگیر

«آیا تا به حال خوابش را هم دیده‌اید که برای خوردن شکلات پول دریافت کنید؟»

به ازی خوردن هر جعبه ۵۰ پوند پرداخت میشود. عکس تزئینی است ـ BERTRAND GUAY / AFP

یک شرکت شیرینی‌پزی درصدد استخدام یک «آزمون‌گر شیرینی» است تا با دریافت ۶۰۰ پوند ۱۲ جعبه شرینی را بخورد. 

قنادی بریتانیایی «الکتریک پیناتا» امیدوار است کسی را پیدا کند که جدیدترین محصولاتش را، از «سیرک کارامل» گرفته تا طعم جدید «آجیلی پرزدار» یا «جاده سنگی نعنایی خوشمزه» امتحان کند. 

این یک کار تمام وقت نیست ولی کسی که استخدام شود باید از الان تا سال آینده هر ماه یک جعبه از شیرینی‌ها را برای آزمایش بخورد. 

تنها کاری که این شخص باید انجام دهد این است که در مورد هر نمونه شیرینی نظر بدهد و عکس‌ها و ویدیوهایی را برای شرکت بفرستد تا در تارنمای اینترنتی از آن‌ها استفاده شود. 

دستمزد این کار ۵۰ پوند به ازاء هر جعبه و البته خوردن شیرینی‌های خشمزه است. 

در آگهی استخدام این کار آمده است: «آیا تا به حال خوابش را هم دیده‌اید که برای خوردن شکلات پول دریافت کنید؟ خب، پس ممکن است امروز روز شانس شما باشد. 

ما به دنبال کسی هستیم که قرار است رسما آزمون‌گر قنادی‌مان باشد و هر محصول جدیدی را که در شیرینی‌پزی پیناتا تولید می‌شود، امتحان کند.»

در سپاس از وقت شما (و کالری‌های خوشمزه اما بدی که به بدن خود اضافه می‌کنید) به ازاء هر جعبه‌ای که امتحان می‌کنید و نظر می‌دهید ۵۰ پوند دریافت خواهید کرد.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برای درخواست استخدام، شیرینی‌پزی الکتریک پیناتا از مردم خواسته است عکسی از خود را در شبکه‌های اجتماعی بگذارند که در حال خوردن شکلات هستند و روی آن هشتگ #PlayWithYourFood بزنند. 

این شرکت گفته عکسی را انتخاب می‌کند که «گویای ارزش‌های شادی، صمیمیت و رنگارنگ بودن پیناتا» باشد. 

اطلاعات بیشتر درباره این شغل و نحوه تقاضای کار اینجااست. 

ماه گذشته یک آگهی مشابه امتحان خوراکی از طرف یک کارخانه بیسکوئیت‌سازی منتشر شد، که به استخدام یک «بیسکوئیت‌ساز ارشد» با حقوق سالانه ۴۰ هزار پوند اختصاص داشت. 

این کار تمام وقت است و ۳۵ روز در سال مرخصی دارد و پارکینگ در محل کارخانه فراهم است. 

پل پارکینز مدیر کارخانه «بیسکوئیت بوردر» می‌گوید: «این فرصتی استثنایی برای کسی است که آرزوی خلق شیرینی‌های خوشمزه دارد و البته پول هم می‌گیرد. 

فرد گزینش‌شده نشان بیسکوئیت‌ساز ارشد می‌گیرد و در خلق ایده‌های خوشمزه و بیسکوئیت‌های جدید، به هدایت تیم مشتاق ما می‌پردازد.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی