لیگ برتر انگلستان: شکست خانگی یونایتد، پیروزی تیم آقای خاص

خطای بیجای پل پوگبا به شکست خانگی شیاطین سرخ در برابر توپچی های لندن انجامید

برونو فرناندز، بازیکن پرتغالی یونایتد در مصاف با توماس پارتی، بازیکن غنایی آرسنال - SHAUN BOTTERILL / POOL / AFP

دومین روز بازی‌های هفته ششم لیگ برتر انگلستان با یک خطای نالازم پل پوگبا شکست خانگی تلخی را برای شاگردان اوله گونار سولشر رقم زد. منچستریونایتد که در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آرسنال بود، نشانی از بازی‌های اخیر خود نداشت.

پل پوگبا سرشناس‌ترین ستاره یونایتد هنگامی که تیمش در حال حمله بود، توپ را به آسانی از دست داد و بعد خطایی نالازم روی بلرین انجام داد تا پی‌یر اریک اوبامیانگ کاپیتان آرسنال، تیمش را از روی نقطه پنالتی پیش بیندازد، و تلاش شیاطین سرخ برای مساوی کردن نتیجه بازی هم به جایی نرسید.

توپچی‌های لندن به رهبری میکل آرتتا اکنون با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدولند و منچستریونایتد با هشت امتیاز مکانی بهتر از پانزدهم ندارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نیوکاسل، شاگردان کارلو آنچلوتی بخت بازگشت به صدر جدول را از دست دادند. کالوم ویلسون دو گل برای زاغچه‌ها زد تا تیمش پس از سه بازی، به یک پیروزی دست یابد. شاگردان استیو بروس حتا می‌توانستند سه گله شوند اما رابین اولسن دروازه‌بان ذخیره اورتون، ضربه او را با واکنشی عالی مهار کرد. گل دیرهنگام دومینیک کالورت- لویین برای بازگشت اورتون به بازی کافی نبود، و در پایان نیوکاسل به رده دهم جدول صعود کرد.

در لندن، گارت بیل پس از بازگشت به تاتنهام اولین گل خود را به ثمر رساند تا سهمی در پیروزی شاگردان ژوزه مورینیو معروف به آقای خاص در برابر تیم قعر جدولی برایتون داشته باشد.

 در یک بازی پرحادثه، هری کین تاتنهام را یا یک ضربه پنالتی جلو انداخت. طارق لامپتی، بازیکن بیست ساله و پدیده نوظهور این فصل لیگ، گل تساوی‌بخش و مناقشه‌انگیزی به ثمر رسیاند، اما گرت بیل به نجات تاتنهام آمد و با ضربه سری دقیق رابرت سانچز را تسلیم کرد. این اولین گل بیل برای تاتنهام از ماه می سال ۲۰۱۳ بود.

تیم آقای خاص با این پیروزی چهارده امتیازی شد و به فاصله دو امتیاز، پس از لیورپول در جای دوم جدول ایستاد. اورتون با یک امتیاز کمتر، مکان سوم را با ساوتهمپتون و وولوز تقسیم کرده‌است.

بیشتر از ورزش