انتقاد روی کین از بازیکنان منچستر‌یونایتد

«بازیکنان آن طور که باید بازی نمی‌کنند»

بازیکنان در جمع شیاطین سرخ فقط باید به فکر تیم باشند زیرا قبلاً هم نشان داده‌اند می‌توانند تیم‌هایی را در هم‌ بکوبند - Nick Potts / POOL / AFP

روی کین، سومین شکست باشگاه سابق خود، منچستر یونایتد را از چهار بازی لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه اولد ترافورد، به تماشا نشست و به دلیل بازی بی‌کیفیت، از این تیم انتقاد کرد.

آرسنال دفاع مستحکمی داشت، اما یونایتد هم که چند روز قبل در لیگ قهرمانان اروپا با پنج گل تیم «آربی لایپزیگ» را شکست داده بود به هیچ وجه نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف خلق کند و فقط یک بار توپ‌شان به تیر دروازه خورد.

تیم اوله گونر سولشر که پیش از این هم در زمین خود به کریستال پالاس و تاتنهام باخته بود، در این فصل و در ورزشگاه خود فقط یک امتیاز به دست آورده‌ است و از شش مسابقه‌ای هم که در کل انجام داده فقط هفت امتیاز کسب کرده‌ است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کین می‌گوید، «بازیکنان آن طور که باید بازی نمی‌کنند» و در جمع شیاطین سرخ فقط باید به فکر تیم باشند زیرا قبلاً هم نشان داده‌اند می‌توانند تیم‌هایی را در هم‌ بکوبند که افتخارشان روش دفاعی یا از کار انداختن حملات حریف است.

او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتز گفت: «یونایتد ۲۰ سال است که رو در روی چنین تیم‌هایی (تیم‌های دفاعی) است. کسی که در منچستر یونایتد بازی می‌کند باید بتواند چنین تیم‌هایی را در هم بکوبد.

باید به خودتان بیایید و آستین‌ها را بالا بزنید. بازیکن منچستر یونایتد باید چنین شخصیتی داشته باشد.»

روی کین در ادامه بی‌ارادگی و بی‌انگیزگی بازیکنان تیم را که چنین نتیجه‌ای به بار آورده است، به باد انتقاد گرفت. آن هم در روزی بسیار خاص که تیم بازی را بعد از ادای احترام به مناسبت درگذشت یکی از اسطوره‌های خود آغاز کرد.

«قبل از مسابقه از شش‌دانگی و شیردلی نوبی استایلز حرف می‌زنیم اما درون زمین خبری نیست. نمی‌بینم درون زمین کاری بکنند. بازیکنانی نمی‌بینم که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد و طوری بازی کنند که انگار در سنگرهای نبرد هستند.»

«اوله که سرمربی است باید بتواند به بازیکنان خود اعتماد کند و بر اساس عملکرد بازیکنان در زمین کار خود را پیش ببرد.»

«می‌توان به این بازیکنان اعتماد کرد؟ خدا به داد ما برسد.»

© The Independent

بیشتر از ورزش