حمله سایبری به پایگاه اینترنتی کمپین ترامپ

این پایگاه بعد از ۲۵ دقیقه دوباره در دسترس قرار گرفت

هکرها ادعا می­‌کنند توانسته‌اند به اطلاعات ترامپ و خانواده‌اش «دسترسی کامل» پیدا کنند-CHIP SOMODEVILLA / Getty Images via AFP

 پایگاه اینترنتی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا، به طور موقت هک شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پیامی روی پایگاه اینترنتی رئیس جمهور ظاهر شد که نوشته بود: «این سایت تسخیر شده است». هکرها ادعا کردند اطلاعاتی در اختیار دارند که ثابت می‌کند دونالد ترامپ در انتخابات پیش­رو «دستکاری» کرده است.

پایگاه اینترنتی ترامپ در ساعت ۷:۲۰ شب به وقت شرق آمریکا به مدت کوتاهی از دسترس خارج شد. این پایگاه اما از ساعت  ۷:۴۵ شب به وقت شرق آمریکا، دوباره فعال شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هکرها ادعا می­کنند با نفوذ به ابزارهای اینترنتی مختلف متعلق به ترامپ، توانسته‌اند به اطلاعات او و خانواده‌اش «دسترسی کامل» پیدا کنند.

در پیام هکرها آمده است: «اطلاعات بسیار محرمانه‌ای کشف شده که ثابت می‌کند دولت ترامپ در به وجود آمدن ویروس کرونا دخالت داشته است.»

هکرها می‌گویند: «ما مدارکی داریم که با استناد به آنها، آقای ترامپ از ریاست جمهوری خلع می‌شود. این شواهد حاکی از مشارکت آقای ترامپ در جرائم و همچنین همکاری با فعالان خارجی­‌ است که انتخابات ۲۰۲۰ را دستکاری می­‌کنند. بنابراین، شهروندان آمریکا هیچ انتخابی ندارند.»

© The Independent

بیشتر از جهان