یونایتد در برابر لایپزیگ: یک نگاه به حریف، نیم‌نگاه به یار حریف

گفته می‌شود سولشر به خرید دایوت اوپامکانو علاقه‌مند است

دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی تیم لاپزیگ- David Ramos / POOL / AFP

اوله گونار سولشر مشتاق دیدار «نزدیک» با دایوت اوپامکانو، دفاع مرکزی تیم آربی لایپزیگ است، اما در باره این که آیا منچستر یونایتد علاقه‌مند به استخدام اوست چیزی نمی‌گوید.

در طول فرصت نقل و انتقال تابستان امسال شایعه رفتن اوپامکانو به اولدترافورد مطرح شد، اما او بعدا قرارداد تازه‌ای امضا کرد که تا سال ۲۰۲۳ در باشگاه آلمانی بماند.

با این حال هنوز امکان دارد که این بازیکن ۲۲ ساله تابستان آینده – زمانی که بند مربوط به آزادی انتخاب او به بهای ۴۲ میلیون یورو – اجرایی شود، از لایپزیگ برود، گرچه پیش‌بینی می‌شود دیگر باشگاه‌های اروپایی برای به‌کارگیری او با یونایتد رقابت کنند.

وقتی لایپزیگ برای بازی رفت روز چهارشنبه مرحله گروهی جام باشگاه‌های اروپا به اولدترافورد رفت، از سولشار در این زمینه سئوال شد، ولی او فقط گفت که خوشحال است که بازیکن تیم ملی فرانسه را از نزدیک می‌بیند.

سولشر گفت: «همیشه در باره بازیکنان مناسب برای منچستر یونایتد شایعه و گمانه زنی هست. من همیشه سعی کرده‌ام به بازیکنان تیم‌های دیگر احترام بگذارم و نمی‌خواهم در باره هر بازیکنی که گفته می‌شود با ما در حال مذاکره است نظر بدهم.»

«او فردا در مقابل ما بازی می‌کند. می‌دانم که بازیکن خیلی خوبی است، برای همین می‌توانیم فردا از نزدیک تماشایش کنیم.»

هفته گذشته، امید یونایتد به صعود از گروه اچ را پیروزی درخشان دو بری یک در خانه پاری سن ژرمن نایب قهرمان فصل پیش تقویت شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حالا سولشر و شاگردانش باید با لایپزیگ که به نیمه‌نهایی راه یافته بود روبه‌رو شوند، و مربی یونایتد از قدرت گرفتن این تیم پس از انتقال به ردبول در سال ۲۰۰۹ تحت تاثیر قرار گرفته است.

او گفت: «این باشگاه هر فصل از فصل پیش بهتر ظاهر شده است. فصل پیش در بوندس‌لیگا سوم بودند، حالا هم خیلی خوب شروع کرده‌اند و به نیمه نهایی رسیده‌اند و واقعا دنبال کسب جام‌های بزرگ هستند.

«مربی جوان و فعالی دارند که کارش خیلی جالب است، انعطافپذیر است و با بازیکنان پرانرژی عالی کار می‌کند. روی هم رفته، کارنامه شان در چند سال گذشته خیلی تماشایی بوده.

«می‌دانم که جولیان [ناگلسمن] خیلی انعطاف پذیر است. می‌تواند تیم‌ها را با ترکیب‌های مختلفی بچیند، ولی سبک بازی‌اش همیشه همان است، یعنی می‌خواهد بر بازی غلبه کند.

«ضرباهنگ بازی‌اش تند و پرفشار است، برای همین باید برای بازی سختی در برابر تیمی سرسخت آماده باشیم که می‌تواند به شکل‌هال مختلف بازی کند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش