خبرهیجان‌برانگیز ناسا درباره ماه امروز اعلام می‌شود

خبر ناسا سراسر جهان را هیجان‌زده خواهد کرد

NASA

ناسا در پی اعلام خبر کشف جدیدی درباره ماه است. خبری که سراسر جهان را هیجان‌زده خواهد کرد. در این اطلاعیه اعلام شده که آژانس فضایی در حال برگزاری تله کنفرانسی است که طی آن خبر کشف بزرگی اعلام می‌شود. خبری که به تلاش‌های ناسا در شناخت ماه و کمک به اکتشاف اعماق کیهان یاری می‌رساند. ناسا تا این لحظه اطلاعات کمی درباره این خبرمنتشر کرده است.  فقط به این اشاره کرده است که این خبر می‌تواند یک کشف جدید هیجان‌انگیز درباره ماه باشد که به دست رصدخانه استراتوسفری اخترشناسی فروسرخ (سوفیا Sofia) انجام شده است. اما از آن زمان سرنخ‌هایی به دست آمده که گمانه‌زنی می‌کند این کشف جدید واقعا چه می‌تواند باشد.

نشست خبری امروز کی برگزار خواهد شد؟

شما می‌توانید نشست خبری را به صورت زنده از طریق کانال  یوتیوب ناسا مشاهده کنید. (لینک آن را از اینجا خواهید یافت) و پخش زنده نیز از طریق همین کانال انجام خواهد گرفت.

بر‌اساس اطلاعیه ناسا، این جلسه تنها به صورت صوتی خواهد بود و به شکل تله کنفرانس و با حضور متخصصانی که از نقاط مختلف دنیا به آن می‌پیوندند برگزار خواهد شد.

همچنین می‌توانید این برنامه پخش زنده را از طریق این لینک که نشست خبری و واکنش‌ها را نسبت به آن با جزییات پوشش می‌دهد پیگیری کنید. 

© The Independent

بیشتر از زندگی