دادستانی: دو تن از کارکنان شرکت نفت در پرونده دختر آبادان احضار شدند

واکنش‌ها به تعرض جنسی مأمور حراست همچنان ادامه دارد

قوه قضائیه پس از اجبار دختر آبادانی به انجام اعتراف اجباری، دو نفر از پرسنل شرکت نفت را احضار کرد - عکس از شبکه اجتماعی

در پی انتشار فیلم تعرض به یک زن جوان در شهر آبادان و ضرب و شتم او که با واکنش شدید افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد، دادستان این شهر از احضار دو نفر از پرسنل شرکت نفت در همین زمینه خبر داد.

حمید مرانی‌پور از مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه اعلام کرد که دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان یکی از پرسنل شرکت نفت و برادر او را برای توضیح در مورد ضرب و شتم دختر آبادانی احضار کرده است.

او همچنین افزود که فیلم دوربین‌های مداربسته برای تحقیق و بررسی بیشتر به مراجع ذی‌ربط ارسال شده است.

گفته می‌شود این زن جوان از یکی از پرسنل شرکت نفت شکایت کرده است. اما به ادعای مردانی‌پور، تا پیش ‌از این فرد آسیب‌دیده که به دختر آبادان مشهور شده است، هیچ ‌گونه شکایتی را مطرح نکرده و تنها در اردیبهشت سال جاری به اتهام سرقت، از یکی از دوستانش شکایت داشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در همین زمینه اخیراً فایلی صوتی منتسب به احمد جهان‌نژادیان که ظاهرا مسبب تمام ماجرا بوده منتشر شد که در آن با الفاظی رکیک، از دختری دعوت می‌کند تا با او ملاقات کند و قول می‌دهد که او را وادار به رابطه جنسی نکند. اگرچه هنوز صحت این فایل تأیید نشده، شایعاتی مبنی ‌بر روابط خارج از چهارچوب‌های اخلاقی این فرد در فضای مجازی منتشر شده است.

همچنین مقام‌های قضایی آبادان از بازداشت مأمور حراستی خبر داده‌اند که در صحنه درگیری به دختر آبادانی تعرض می‌کند. با این ‌حال هنوز اطلاعات جدیدی از روند پرونده منتشر نشده است.

هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که دو زن که از نزدیکان جهان‌نژادیان هستند، دستان دختر آبادانی را گرفته و بر روی زمین خوابانده‌اند. در این فیلم زن جوان با صورت خون‌آلود مورد تعرض مأمور حراست قرار می‌گیرد.

بیشتر از