تشدید بحران کرونا در ایران: رکورد ۳۳۵ مرگ و بیش از شش هزار ابتلا در یک روز

«بسیاری از کشورهایی که در تلویزیون می‌گوییم وضع‌شان بد است، بسیار وضع بهتری از ما دارند»

وزیر بهداشت ایران اخیرا از عدم توانایی در نظارت بر اجرای تدابیر و مقررات ویژه بهداشتی در دوران همه‌گیری انتقاد کرد- ایرنا

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران روز جمعه اعلام کرد در ۴۴ ساعت گذشته، ۶ هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شده و مجموع موارد ثبت شده ابتلا در کشور به ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

به گفته سیما سادات لاری با فوت ۳۳۵ نفر دیگر از بیماران کرونایی در همین مدت، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر افزایش یافت. ۴۹۳۳ نفر از مبتلایان نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وزیر بهداشت ایران اخیرا از عدم توانایی در نظارت بر اجرای تدابیر و مقررات ویژه بهداشتی در دوران همه‌گیری انتقاد کرد و گفت به درخواست‌های او برای بستن جاده‌ها و جریمه افرادی که ماسک نمی‌زنند هیچ توجهی نشده است.

مشاور وزیر بهداشت هم در یک برنامه تلویزیونی، با بیان این که الان مسیری را طی می‌کنیم که باید هشت ماه پیش انجام می‌دادیم گفت، بسیاری از کشورهایی که در تلویزیون می‌گوییم وضع‌شان بد است، بسیار وضع بهتری از ما دارند.

بیشتر از