کیم کارداشیان: در مورد همکاری با ترامپ به من هشدار داده شده بود

«تماس گرفتند و گفتند هرگز پایت را به کاخ سفید نگذار وگرنه دوران شهرتت به سر خواهد رسید»

کیم کارداشیان و کانیه وست- JEAN-BAPTISTE LACROIX / AFP

کیم کارداشیان فاش کرد که به او هشدار داده شده بود که همکاری با دونالد ترامپ به حرفه و شهرتش لطمه خواهد زد. 

این ستاره برنامه‌های زندگی واقعی (ریالیتی‌شو) و غول لوازم آرایش «زیبایی کی کی دبلیو» در مصاحبه با دیوید لِتِرمن در برنامه شبکه نت‌فلیکس، «مهمان بعدی من نیازی به معرفی ندارد»، از تعهدش به اصلاحات در زندان‌ها و ملاقاتش با رئیس جمهور درسال ۲۰۱۸ گفت.  

کارداشیان ۳۹ ساله در سال ۲۰۱۸ رئیس جمهور را متقاعد کرد که حکم حبس‌ ابد آلیس ماری جانسون، مادربزرگی را که در یک مورد بدون خشونت در ارتباط با مواد مخدر محکوم شده بود، تخفیف دهد. 

کارداشیان در طول این مصاحبه که پیش از همه‌گیری ویروس کرونا ضبط شده بود و با بازگشت مجموعه سوم نمایش در ۲۱ اکتبر به نمایش گذاشته خواهد شد، اظهار امیدواری می‌کند بتواند با «دستگاه‌های رهبری مختلف آتی» روی موضوع بخشودگی (زندانیان) کار کند.    

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نشریه «دیلی بیست» به نقل از کارداشیان می‌گوید: «امیدوارم با دستگاه‌های رهبری مختلف آمریکا در کاخ سفید کار و به آن‌ها در ارتباط با موضوع بخشودگی کمک کنم.» 

گفته می‌شود لترمن، کارداشیان را برای اظهارنظر در مورد رئیس جمهور فعلی آمریکا تحت فشار گذاشته و گفته است که موارد بخشودگی از جانب آقای ترامپ حس او را در مورد دستگاه رهبری کنونی آمریکا تغییر نمی‌دهد. 

اما کارداشیان به جای ابزار نظر در مورد رئیس جمهور فقط گفت: «درک می‌کنم.» 

به گزارش دیلی بیست، بنیانگزار «اسکیم» حتی پس از این که لترمن گفت: «می‌دانم به چه کسی رای خواهم داد» از این که در انتخابات به کدام یک از نامزدها رای می‌دهد خودداری کرد. 

اما کارداشیان افشاء کرد که به او توصیه شده بوده با دستگاه رهبری ترامپ کار نکند. او گفت چندین نفر با او تماس گرفتند واز بابت پیامدهای احتمالی این همکاری بر شهرت او هشدار داده بودند. 

خانم کارداشیان گفت: «به حرفم اعتماد کنید. همه با من تماس گرفتند و گفتند: هرگز پایت را به کاخ سفید نگذار وگرنه دوران شهرتت به سر خواهد رسید.» او افزود که اما این بهای کمی برای نجات جان زندانیان بود. 

خانم کارداشیان با یادآوری این موارد گفت: «من گفتم: من باید به کاخ سفید بروم یا این که موضوع نجات جان این افراد دیگر جایی نخواهد داشت.» 

کیم کارداشیان گفت به او هشدار داده شده بود که همکاری با ترامپ به شهرت او لطمه می‌زند. لترمن در پاسخ به کارداشیان گفت که «کار خوب (او) بسیار موثر» بوده است. او اقدام کارداشیان را «نیرویی مثبت برای کم کردن آن چه او رفتار غیرقابل قبول رئیس جمهور تلقی می‌کند» خواند.  

واکنش این کمدین تایید کارداشیان را به دنبال نداشت. او گفت از دستگاه رهبری ترامپ به دلیل اقداماتش در مورد اصلاحات مرتبط با قانون جزا و طرحش برای «تمرکز» بر آن «بسیار سپاسگزار» است.  

هرچند کارداشیان نگفت که آیا از دونالد ترامپ حمایت خواهد کرد یا نه اما او پیش‌تر گفته بود اجازه نخواهد داد نظراتش تحت تاثیر فعالیت‌هایش در ارتباط با إصلاحات در قانون جزا قرار بگیرد. 

کارداشیان در سال ۲۰۱۹ به مگان مک کین، مجری برنامه «ویو» گفته بود: «قطعا متوجه (انتقادهای بالقوه) بودم اما برای من مسائل همواره در مورد مردم است نه سیاست.  

برای من، این که به دلیل برخی سیاست‌ها یا مسائل خودم نتوانم با مردی صحبت کنم که قدرت تغییر زندگی مردم را دارد و این که بیشتر نگران شهرتم باشم تا جان مردم، بسیار خودخواهانه ‌بود. همه این‌ها را کنار گذاشتم و فکر کردم: می‌دانی؟ من (آلیس ماری جانسون) را به شهرتم ترجیح می‌دهم.» 

نخستین برنامه فصل سوم «مهمان بعدی من نیازی به معرفی ندارد» در روز ۲۱‌ اکتبر در نت‌فلیکس نمایش داده خواهد شد.

© The Independent