دونالد ترامپ می‌گوید، حال کوچکترین پسرش «خوب» است

ملانیا ترامپ از مثبت شدن آزمایش کرونا برای پسرش «بارون» خبر داده بود

رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا دو هفته پیش به کرونا مبتلا شدند اما اکنون هر دو بهبود یافته‌اند-AFP

به گفته ملانیا ترامپ، کوچکترین پسر او و رئیس جمهور، بارون ترامپ، تقریبا همزمان با تشخیص ابتلای پدرش به کووید-۱۹، با  پاسخ مثبت آزمایش ویروس کرونا رو‌به‌رو شد. رئیس‌جمهور به خبرنگاران گفت: حال فرزندش «خوب است.»

خانم ترامپ نیز همزمان با همسرش چند هفته پیش به این ویروس مبتلا شد. وی بر خلاف رئیس جمهور، که خیلی در معرض عموم بود و پس از بیمارستان به سرعت به جمع بازگشت، خیلی در محافل عمومی ظاهر نشد. حالا معلوم شد، چرا.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم ترامپ در بیانیه‌ای که کاخ سفید منتشر کرد، نوشت: «طبیعی است بلافاصله به فکر پسرمان افتادم. خیالمان راحت شد که آزمایش او منفی درآمده، ولی خب مثل همه پدر و مادرهایی که این چند ماه اخیر به فکر فرزندانشان بودند، نتوانستم از این فکر خلاص شوم که فردا چه می‌شود، پس فردا چه می‌شود؟»

وی ادامه داد: «وقتی او دوباره تست داد و مثبت شد، فهمیدم ترس بی‌جا نداشتم. خوشبختانه او جوان نیرومندی است و هیچ نشانه‌ای از بیماری نداشت. از یک طرف خوشحال بودم که هر سه ما همزمان مبتلا شدیم، پس می‌توانیم مراقب همدیگر باشیم و زمان را در کنار هم سپری کنیم. او الان تست‌اش منفی شده است.»

کاخ سفید دست‌کم یک بار به طور عمومی اعلام کرد که آزمایش ترامپ جوان منفی درآمده بود.

بانوی اول برخلاف شوهرش، به گفته خودش، برای درمان کووید سراغ دارو نرفت.

وی نوشت: «خیلی خوش شانس بودم که بیماری من با کمترین علائم ظاهر شد، گرچه همه علائم با هم به من حمله کردند به طوری که در روزهای بعد پشت سر هم به سراغم آمدند. بدن درد گرفتم، سرفه می‌کردم و سرم درد می‌کرد. همه روز به شدت احساس خستگی داشتم.»

بانوی اول ادامه داد: «تصمیم گرفتم به جای دارو یک مسیر طبیعی‌تر را دنبال کنم و بیشتر ویتامین و غذای سالم خوردم. ما افراد خیلی خوبی در کنارمان داشتیم که از ما مراقبت می‌کردند و همیشه قدردان مراقبت پزشکی و درایت حرفه‌ای آنها خواهیم بود.»

آقای ترامپ در کارزار انتخاباتی شب سه شنبه دوباره از معجون دارویی خود سخن گفت و این که چقدر حال خوبی دارد و می‌خواهد کاری کند آنتی‌باتی‌های آزمایشی و قوی برای همه آمریکایی‌هایی که به ویروس مبتلا شده‌اند در دسترس باشد.

ولی کمیته تخصیص بودجه مجلس گفته کاخ سفید برای چنین اقدامات پرهزینه‌ای در سطح ملی باید از کنگره بودجه بگیرد.

© The Independent

بیشتر از جهان