کابوس خفت‌بار بزرگان لیگ برتر انگلستان در هفته چهارم

لیورپول، منچستر یونایتد و لستر شکست‌های بی‌سابقه‌ای خوردند

بازیکنان لیورپول پس از شکست ناباورانه در برابر استون ویلا -RUI VIEIRA / POOL / AFP

مربیان سه تیم بزرگ لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان احتمالا دوست دارند یکشنبه را برای همیشه به فراموشی بسپارند، روزی که شاهد شکست‌ سنگین و تحقیر آمیز لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ، و باخت‌های خانگی وحشتناک برای منچستریونایتد و لسترسیتی بود.

لیورپول که در سه هفته آغاز این فصل شکست‌ناپذیر می‌نمود، در زمین استون ویلا نشانی از قهرمانی نداشت و با یک بازی نامنسجم و اشتباهات بی‌شمار، به شکست باورنکردنی هفت بر دو تن داد. از سال ۱۹۵۳ تا کنون هیچ قهرمان لیگ برتری هفت گل نخورده بود.

اولی واتکینز برای استون ویلا هت تریک کرد و جک گریلیش در پنج گل دیگر نقش داشت، تا چهارمین شکست لیورپول از ژانویه ۲۰۱۹ رقم بخورد. محمد صلاح دو گل برای لیورپول زد، اما او هم مانند دیگران در توفان استون ویلا گم شد.

یورگن کلاپ، مربی لیورپول بعد از بازی گفت: «ما بخت‌های بزرگی برای گل زدن داشتیم که هدر دادیم، ولی وقتی هفت گل بخوریم نمی‌توانیم بگوییم که نتیجه می‌توانست مساوی شود.»

آلیسون دکر، دروازه‌بان اصلی لیورپول در این بازی به دلیل مصدومیت کتف غایب بود، و احتمالا تا چند هفته قادر به بازی نخواهد بود.

پیش از آن، منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان تاتنهام بود. ژوزه مورینیو، مربی سفیدپوش‌های لندن در این بازی مقابل تیم پیشین خود به مربی‌گری اوله گونار سولکشر قرار گرفته بود. پس از گلی از روی نقطه پنالتی در دقیقه اول بازی برای شیاطین سرخ، روند بازی برگشت و بدترین شکست سولکشر در مقام مربی‌گری منچستر یونایتد رقم خورد.

دومبله سه دقیقه بعد گل مساوی و سان هیونگ مین در دقیه هفتم گل برتری تاتنهام را زد، و با اخراج مارسیال در دقیقه ۲۸، منچستر یونایتد ده نفره شد و رشته بازی را به کل از دست داد. هری کین با دوگل، آوریر با یک گل و سان هم با یک گل دیگر روزی هولناک را برای یونایتد رقم زدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در دیگر بازی یکشنبه، جزو لیورپول یک صدرنشین دیگر هم باخت. لسترسیتی که هر سه بازی اول این فصل را با اقتدار برده‌بود، در خانه مغلوب وستهم شد که این هفته هم دیوید مویز را روی نیمکت نداشت.

وستهم که هفته پیش وولوز را چهار بر هیچ در هم کوبیده بود، در این بازی هم جنگنده و دونده بود، و فرصت بازی سازی به روباه‌های لستر نداد.

آنتونیو، فورلانز و بوئن برای وستهم گل زدند تا در پایان هفته چهارم، تنها تیم صدر نشین با چهاربرد از چهار بازی، اورتون به رهبری کارلو انچلوتی باشد.

بیشتر از ورزش