دونالد ترامپ به دیدار هوادارانش رفت

احتمال مرخص شدن او از بیمارستان در روز دوشنبه وجود دارد

انتخابات ریاست‌جمهوری کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود-ALEX EDELMAN / AFP

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا عصر روز یکشنبه برای دقایقی از بیمارستان «والتر رید» خارج شد تا هوادارانش را در خارج از بیمارستان ملاقات کند.

تصاویر منتشر شده از این ملاقات، خودروی سیاه‌رنگ حامل ترامپ و محافظان او را نشان می‌دهد. در حالی که او در ردیف عقب نشسته، ماسک به صورت دارد و برای حامیان‌اش دست تکان می‌دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ترامپ پیش از اینکه از بیمارستان خارج شود در یک پیام ویدیویی برای هوادرانش خارج از بیمارستان گفت که برای آنها یک «سورپرایز کوچک» دارد.

رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه از ابتلای خود و همسرش ملانیا ترامپ به کووید-۱۹ خبر داده بود. او همزمان با اعلام این خبر گفت که فورا روند قرنطینه و بهبودی را آغاز می‌کند. یک روز قبل از اعلام ابتلای ترامپ به کرونا، تست کووید-۱۹ برای هوپ هیکس، دستیار ارشد رئیس‌جمهور آمریکا که از نزدیک با او کار می‌کند، مثبت شده بود.

اکنون پزشکان ترامپ می‌گویند درمان با رمدسیویر و دگزامتازون را آغاز کرده‌اند و احتمال مرخص شدن او از بیمارستان در روز دوشنبه وجود دارد. پیش از این خبر کاهش سطح اکسیژن خون رئیس‌جمهور ۷۴ساله آمریکا از سوی تیم پزشکی او اعلام شده بود. اما پزشکان در مجموع حال او را خوب و رو به بهبود توصیف کرده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا کمتر از دو هفته دیگر، دومین مناظراه انتخاباتی با جو بایدن، رقیب دمکرات خود را پیش‌رو دارد. همچنین انتخابات ریاست‌جمهوری نیز کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود.

بیشتر از جهان