سرنا ویلیامز مصدوم شد و از اوپن فرانسه کنار کشید

قهرمان ۳۲ عنوان جهانی از بقیه مسابقات این فصل غایب خواهد بود

سرنا ویلیامز گفت از درد پاشنه آشیل، به زحمت راه می‌رود- MARTIN BUREAU / AFP

سرنا ویلیامز با اعلام این که مصدومیت او در ناحیه زردپی آشیل او را «در راه رفتن دچار زحمت» کرده است، قبل از بازی در دور دوم مقابل سوتانا پیرونکوا از مسابقات تنیس آزاد فرانسه کناره گرفت. 

ویلیامز که برای ۲۳ بار قهرمان تنیس جهان بوده است، دوشنبه گذشته کریستی آهن حریف آمریکایی خود را با نتیجه ۷- ۶،۷ بر دو و ۶ بر صفر شکست داد. اما برگزارکنندگان قبل از دیدار دور دوم وی در صبح چهارشنبه، کناره‌گیری وی را تایید کردند. 

در یک کنفرانس مطبوعاتی، ویلیامز تأیید کرد که قرار است بقیه سال را جهت بهبود مصدومیتش از مسابقات کناره‌گیری کند، و این که بازی‌های اخیرش در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات آزاد ایالات متحده فشار زیادی بر بدن او وارد کرده است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اوایل ماه گذشته، این تنیس‌باز ۳۹ ساله در جریان شکست در مرحله نیمه‌نهایی در مقابل ویکتوریا آزارنکا در فلشینگ میدوز از ناحیه زردپی آشیل دچار مصدومیت شد. وی اگرچه بعد از پیروزی در دور اول در پاریس در مورد مصدومیتش هیچ صحبتی نکرد، اینک تصمیم گرفته است تا برای بهبودی از مسابقات در ورزشگاه رولان گاروس خارج شود. 

ویلیامز گفت: «بعد از گرم کردن برای بازی که خیلی کوتاه بود، با مربی‌ام صحبت کردم و پرسیدم که نظرش چیست؟ 

هر دو فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که امروز بهتر است بازی نکنم. 

من عاشق بازی در پاریس هستم و واقعاً می‌خواستم این جا خودم را نشان دهم. اما مصدومیت زردپی آشیل من هنوز به طور کامل  بهبودی نیافته است. در حال حاضر، راه رفتنم دچار زحمت شده است. این نشانه این است که باید سعی کنم بر روی بهبودی این مصدومیت تمرکز کنم.» 

ویلیامز اضافه کرد که وی معتقد است که بهبودی مصدومیت تا شش هفته طول خواهد کشید. این بدان معنا است که وی به ادامه این فصل مسابقات نخواهد رسید، اما اگر مسابقات جهانی تنیس [به رغم کرونا] ادامه یابد، وی فرصت خواهد داشت خود را برای مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه ۲۰۲۱ در ژانویه آماده کند. 

© The Independent

بیشتر از ورزش