پیروزی پرسپولیس بر السد، صعود سرخپوشان به یک هشتم آسیا

استقلال تهران با شکست از پاختاکور ازبکستان حذف شد

پرسپولیس تنها تیم ایرانی باقی مانده در جام باشگاههای آسیاست - عکس از خبرگزاری ایرنا

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امروز یکشنبه در ورزشگاه «اجوکیشن» دوحه با رقیب دیرن خود السد قطر روبه‌رو شد. داوری دیدار به عهده  کو هیونگ‌جین از کره‌جنوبی برعهده داشت. این مسابقه در پایان نود دقیقه با پیروزی یک بر هیچ سرخپوشان به پایان رسید.

گل تیم پرسپولیس در این دیدار را عیسی آل کثیر به ثمر رساند.

پرسپولیس در مرحله گروهی با تیم‌های التعاون عربستان، الدحیل قطر و الشارجه امارات هم‌گروه بود، و حالا با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم اول گروه، به مرحله بعد رفت. السد با تیم‌های النصر عربستان، سپاهان و العین امارات هم‌گروه بود و پس از پرسپولیس به عنوان تیم دوم، به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دو فصل پیش هم  پرسپولیس السد را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف کرده بود. در آخرین دیدار دو تیم در مسابقه که آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۹ ، پرسپولیس با دو گل مهدی ترابی و علی علیپور السد را شکست داده بود.

ترکیب تیم پرسپولیس در بازی یکشنبه، شامل حامد لک، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، میلاد سرلک (۸۴ کمال کامیابی‌نیا)، احمد نوراللهی، بشار رسن (از دقیقه ۸۴ امید عالیشاه)، احسان پهلوان (از دقیقه ۸۴ مهدی عبدی)، وحید امیری، و عیسی آل‌کثیر  بود.

شنبه شب، تیم فوتبال استقلال که با پیروزی قدرتمندانه برابر الاهلی عربستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، در دیدار با تیم پاختاکور ازبکستان دو بر یک شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعد باز ماند.

بیشتر از ورزش