روی من اسم بگذارید و جایزه ببرید!

شرکت نوبنیاد هوایی یک سال بلیت رایگان برای انتخاب نام خودش جایزه می‌دهد

«کمک کنید تا نامی منحصربه‌فرد، بلندپروازانه و عالی پیدا کنیم.» INA FASSBENDER / AFP

شرکت هواپیمایی جدیدی در آفریقای جنوبی برای انتخاب نامش مسابقه گذاشته و شرکت عموم مردم در آن آزاد است. 

این شرکت هواپیمایی می‌خواهد با این کار باشکوه و جلال وارد صنف هواپیمایی شود و به برنده این مسابقه هم یک ‌سال پرواز رایگان جایزه می‌دهد که ارزش تخمینی آن ۲۲ هزار پوند است.

البته این مسابقه به کار مسافران همیشگی پروازهای بین‌المللی نمی‌آید، زیرا این شرکت‌ هواپیمایی جدید فقط پرواز داخلی انجام می‌دهد و شروع به کار آن از دسامبر ۲۰۲۰ با پرواز مسیر ژوهانسبورگ- کیپ‌تاون خواهد بود.

در وبگاه این مسابقه آمده است: «کمک کنید تا نامی منحصربه‌فرد، بلندپروازانه و عالی پیدا کنیم.»

«اگر برنده خوش‌اقبال این مسابقه باشید یک سال سفر رایگان به ارزش ۲۲ هزار پوند نصیب‌تان می‌شود.»

شرکت‌کنندگان باید نظر خودشان را همراه نام، نشانی رایانامه و شماره گذرنامه یا شناسنامه در وبگاه این مسابقه درج کنند و برنده را نیز طی دو هفته آینده اعلام خواهند کرد.

گیدون ناویک، مؤسس شرکت هواپیمایی کم‌هزینه کولولای آفریقای جنوبی و شرکت هواپیمایی گلوبال که عمدتاً به سایر شرکت‌های هواپیمایی خدمه و هواپیما اجاره می‌دهد، این شرکت هواپیمایی را شراکتی تاسیس کرده‌اند.

شاید تاسیس شرکت هواپیمایی جدید در دوران همه‌گیری جهانی کرونا چندان مطلوب ننماید، اما ناویک اطمینان دارد که در این روزگار پردردسر نیز چنین کسب‌وکاری  امکان موفقیت دارد.

او در مصاحبه با بیزینس تک گفت: «همه‌گیری فرصت منحصر‌به‌فردی پدید آورد تا شرکت جدیدی در حوزه هواپیمایی به راه بیاندازیم که با بهره‌گیری از استعدادهای منحصر‌به‌فرد کشورمان نه تنها کارایی خیلی بیش‌تری داشته باشد، بلکه خلاق و نوآور هم باشد.»

به گفته جاناتان آیاچه، مدیر اجرایی پیشین اوبر در آفریقا  که در این طرح دستی دارد، نیزاین طرح جدید فرصتی پدید می‌آورد تا بتوان در این منطقه فروش منحصر‌به‌فرد «توجه مشتریان را جلب کرد.»

او گفت: «این کار را می‌توان با اتکا به کارشناسان این صنعت، فناوری، و رهیافت‌های تازه راهبردی و آینده‌نگرانه سایر بخش‌ها انجام داد.»

ناوگان این شرکت هواپیمایی عمدتاً از جت‌های باریک‌پیکر تک‌راهرویی دارای حدود ۱۸۰ صندلی تشکیل شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی