جی‌جی حدید و زین مالیک تولد دخترشان را اعلام کردند

«او دنیای ما را تغییر داده است»

جی‌جی حدید و زین مالیک در مت گالا ۲۰۱۶-Mike Coppola / Getty Images via AFP

جی جی حدید و زین مالیک از تولد اولین فرزند خود خبر دادند.

روز پنجشنبه این زوج خبری را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند که نشان می‌داد آنها آخر هفته از به دنیا آمدن دخترشان استقبال کرده‌اند.

حدید در کنار تصویری از نمای نزدیک که نشان می‌دهد مالیک نوزاد تازه متولد شده را آرام می‌کند، نوشت: «دختر ما این آخر هفته بر زمین به ما پیوست و حالا دنیای ما را تغییر داده است و عاشقش هستیم.»

در عین حال، خواننده سابق گروه «وان دایرکشن» هم عکسی از دست این نوزاد در حالی که انگشت او را محکم گرفته منتشر کرد و نوشت:« نوزاد دختر ما اینجاست؛ سالم و زیبا. تلاش برای بیان درست احساساتم در این لحظه کار بسیار دشواری است.»

«عشق به این انسان کوچک فراتر از درک من است. سپاسگزارم که او را دیده‌ام و مایه افتخار است که او را از آن خود می‌دانم و از زندگی مشترکی که با هم سپری خواهیم کرد بسیار شکرگزارم.»

این زوج هنوز نام این کودک را علام نکرده‌اند.

تعداد زیادی از دوستان مشهور مالیک و حدید در بخش پیام‌ها(زیر عکس)، این خبر تازه را به این زوج تبریک گفته‌اند.

هیلی بیبر مدل نوشت: «خوش آمدی دختر کوچولو! برای شما رفقا خیلی خوشحالم.» و کورتنی کارداشیان هم مجموعه‌ای از شکلک‌های قلب را منتشر کرد.

امیلی راتایوفسکی بازیگر هم زیر عکس نوشت:« تبریک جی جی و زین!!» و الیویا کاپلو مدل هم نوشت: «واااااای، تبریک بزرگ!!!!! بی‌صبرانه منتظر دیدن این فرشته‌ام.»

گمانه زنی‌ها راجع به این بارداری از ماه اوریل آغاز شد، زمانی که «تی ام زد» اعلام کرد که منابع نزدیک به آن خانواده تأیید کرده‌اند که این زوج که از اواخر سال ۲۰۱۵ با هم رابطه داشتند و قهر و آشتی‌هایی هم داشته‌اند، در انتظار اولین فرزند خود هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سه روز بعد، حدید طی حضور در برنامه «تونایت شو» با اجرای «جیمی فالون»، این خبر را تأیید کرد.

بعد از این که فالون بارداری حدید را به وی تبریک گفت، او پاسخ داد: «خیلی خوشحال و هیجان زده‌ایم و از تمام کسانی که آرزوهای خوب و حمایتشان را نثار ما کرده‌اند قدردانی می‌کنیم.»

کمی بعد از اعلام بارداری، حدید آشکار کرد که پیشتر و در طول ماه برگزاری مد سال  که در آن برای چندین طراح لباس نمایش مد برگزار کرده بود، باردار بوده است.

او در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت: «مردم فکر می‌کنند که من به صورتم فیلر (حجم دهنده) تزریق کرده‌ام که این طور گرد است،‌ ولی صورتم از بدو تولدم همین شکلی بود. مخصوصا در ماه نمایش مد وقتی که تقریبا چند ماهه حامله بودم.»

این زوج موضوع بارداری را مخفی نگه داشتند تا آن که این مدل برای اولین بار در ماه ژوئیه ( دوماه قبل از تاریخ وضع حمل) شکم برآمده خود را نشان داد.

حدید در پایان ماه اوت مجموعه تصاویر سیاه و سفیدی عکس‌های دوران بارداری خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

growin an angel :)

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

در یکی از آن عکس‌ها حدید در حالی که یک ردای سفید و راحتی پوشیده است، روی کف زمین بر دوزانو نشسته و شکمش را در دستانش گرفته است. او در توضیح آن عکس نوشت: «فرشته‌ای در حال رشد است». در تصویری دیگر، این مدل ۲۵ ساله دو پرتره از خود را به نمایش گذاشت که در آنها در یک پیراهن کوتاه و نازک حریر دیده می‌شد، و در توضیح عکس‌ها نوشت:«۷.۲۶.۲۰» (بیست و ششم ژوئیه ۲۰۲۰)

© The Independent

بیشتر از زندگی