زمان و نحوه تماشای اولین مناظره انتخاباتی بین ترامپ و بایدن

موضوعات ممکن است حسب شرایط و تحولات جدید تغییر کند

تمام شبکه‌های اصلی تلویزیونی در امریکا مناظره را به طور زنده پخش خواهند کرد.- MANDEL NGAN / AFP

اولین مناظره انتخاباتی بین ترامپ و بایدن چه زمانی خواهد بود؟

اولین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی از حزب جمهوری‌خواه و جو بایدن‌، معاون رئیس‌جمهور سابق و نامزد حزب دموکرات‌، روز سه‌شنبه ۲۹ سپتامبر در ساعت ۹ شب به وقت نیویورک (۲ صبح به وقت گرینویچ) برگزار خواهد شد.

میزبانان این مناظره دانشگاه کیس وسترن رزرو و کلینیک کلیولند در شهر کلیولند در ایالت اوهایو هستند. ایالت اوهایو به طور سنتی یکی از میادین مبارزات انتخاباتی در آمریکا به حساب می‌رود. نتایج نظرسنجی‌ها نشان از رقابت نسبتاً تنگاتنگ می‌دهد، گرچه در نظرسنجی‌های منتشرشده توسط سایت معتبر ریئل کلیر پالتیکس، در حال حاضر بایدن با ۲.۴ درصد از ترامپ پیش است (۴۶.۷ درصد برای بایدن در مقابل ۴۴.۳ درصد برای ترامپ).

چگونه اولین مناظره ریاست‌جمهوری را تماشا کنیم؟

تمام شبکه‌های اصلی تلویزیونی در امریکا شامل ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، ان‌‌بی‌سی، فاکس نیوز، سی‌‌ان‌ان و ام‌اس‌ان‌بی‌سی مناظره را به طور زنده پخش خواهند کرد. این مناظره همچنین  در شبکه‌های اینترنتی این شبکه‌ها به صورت آنلاین و همچنین از طریق اپلیکیش‌های موبایل آمازون فایر، اندروید، روکو و اَپل تی‌وی قابل دسترس خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مناظره همچنین از طریق شبکه تلویزیونی سی‌-اسپن و نیز از طریق سایت اینترنتی این شبکه و برنامه رادیویی آن به صورت زنده پخش خواهد شد. سایت واشنگتن پست نیز آن را به صورت مستقیم پخش مستقیم خواهد کرد.

سایر رسانه‌ها احتمالاً پیش از سه‌شنبه نحوه پخش مستقیم را اعلام می‌کنند.

مجری مناظره چه کسی است و مناظره چه موضوعاتی را پوشش می‌دهد؟

مجری مناظره انتخاباتی کریس والاس مجری برنامه فاکس نیوز ساندی خواهد بود. مجریان مناظره‌ها توسط کمیسیون غیرحزبی مناظرات ریاست‌جهموری برگزیده می‌شوند.

والاس شش موضوع را برای بحث برای مناظره اول برگزیده است. 

سوابق و دستاوردهای ترامپ و بایدن

دیوان عالی

کرونا

اقتصاد

نژاد و خشونت در شهرهای امریکا

سلامت انتخابات

مباحث ممکن است به ترتیب فهرست ‌شده آنها نباشد و به هر یک از آنها ۱۵ دقیقه برای بحث اختصاص داده خواهد شد. کمیسیون مناظرات ریاست‌جمهوری گفته است که موضوعات ممکن است حسب شرایط و تحولات جدید تغییر کند. تحولات مربوط به پرونده برونا تیلور [جوان سیاه‌پوستی که اخیراً توسط پلیس در ایالت کنتاکی کشته شد] و اعتراضات خیابانی ناشی از آن، و مرگ قاضی دیوان عالی روث بیدر گینزبرگ و موضوع انتخاب جانشین وی ممکن است به بحث‌ها اضافه شود.

مناظره‌های بعدی چه زمان برگزار خواهد شد؟

در مناظره دوم که در شهر میامی در ایالت فلوریدا در ۱۵ اکتبر برگزار خواهد شد، پرسش‌ها توسط حضار حاضر در جلسه طرح می‌شود. مجری آن مناظره استیو اسکالی، مجری برنامه واشنگتن ژورنال در شبکه سی‌-اسپن خواهد بود.

سومین و آخرین مناظره در ۲۲ اکتبر در شهر نشویل در ایالت تنسی و توسط كریستن ولكر خبرنگار ان‌بی‌سی برای کاخ سفید اداره خواهد شد.

 در ۷ ماه اکتبر در شهر سالت لیک سیتی در ایالت یوتا، تنها مناظره بین نامزدهای مقام معاونت ریاست‌جمهوری با مدیریت سوزان پیج، سردبیر یو‌اس‌ای‌تودی، بین کاملا هریس دموکرات و مایک پنس جمهوری‌خواه برگزار خواهد شد.

© The Independent