علیرغم انتقادها دیوید بکهام دوباره بر لبان دخترش بوسه زد

این ستاره‌ فوتبال در بازی یک چهارم نهایی انگلستان در جام جهانی لب‌های دخترش را بوسید

دیوید بکام در کنار دخترش هارپر- AFP

بعد از ظهر روز پنج‌شنبه عکس‌هایی از دیوید بکهام در حال بوسیدن دخترش هارپر منتشر شد. او هیچ اعتنایی به انتقاداتی که قبلا برای این کار از او شده بود، نکرد.

این پدر و دختر، در حال تماشای بازی تیم فوتبال زنان انگستان و نروژ در مرحلە یک چهارم نهایی جام جهانی بودند و در طول بازی، دوربین‌ها مدت زیادی روی آنها زوم شده بود.

هارپر تی‌شرت تیم انگلستان را پوشیده بود و دستمال گلدار قرمز به موهایش بسته بود، در حالی که بکهام یک کت اسپرت سرمه‌ای با پیراهن یقه‌‌دار مشکی بر تن داشت.

بکهام در گذشته به خاطر بوسیدن کوچکترین فرزندش مورد انتقاد قرار گرفته بود.

این بازیکن حرفه‌ای سابق فوتبال در سال ۲۰۱۷ عکسی را در صفحه‌ اینستاگرام خود گذاشت که او را در یک ساحل در حال بوسیدن لب‌های دخترش که آن زمان پنج ساله بود، نشان می‌داد. بعضی از طرفداران او در واکنش به آن عکس نوشتند که این کارش «نامناسب» است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kiss for Daddy

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

مدت کوتاهی پس از آن، بکهام در یک توضیح ویدیویی که مستقیم از فیسبوک پخش می‌شد، تاکید کرد که او با بچه‌هایش «خیلی مهربان» است، چون خودش هم این‌گونه بزرگ شده است.

ویکتوریا بکهام هم عکس‌های مشابهی را در صفحه اینستاگرامش گذاشته است که او را در حال بوسیدن لب‌های دخترش هارپر نشان می‌دهد.

در ماه ژوئن، ویکتوریا ویدیویی را در «استوری اینستاگرام» خود گذاشت که بکهام را در حال بوسیدن دخترشان در یک قایق در سفر خانوادگی آنها به میامی نشان می‌داد. به دنبال آن، پیرز مورگان بکهام را به خاطر بوسیدن لب‌های دخترش «چندش‌‌آور» وصف کرد. 

پیرز مورگان که به عنوان مجری در برنامه‌ی صبح به‌‌خیر بریتانیا صحبت می‌کرد، با اشاره به آن ویدیوی کاپیتان سابق تیم انگلستان را به خاطر شیوه‌ ابراز محبت به بچه خردسالش «چندش‌آور» و «عجیب و غریب» وصف کرد.

 مردم دارن از دیوید بکهام به خاطر بوسیدن لب دخترش انتقاد می‌کنند؟ مشکل‌شون چیه؟؟ ملت چه مرگ‌شونه. من دو تا پسر ۵ و ۸ ساله دارم و تا جایی که بتونم اون‌ها رو می‌بوسم و بغل می‌کنم. بعضیا چقدر مایه‌ تاسف‌اند. 

سوزانا رید، مجری دیگر برنامه، از بکهام به خاطر این رفتارش دفاع کرد، اما بعدتر اعتراف کرد که به‌نظر او هم گذاشتن عکس و فیلم آن صحنه در اینترنت کار درستی نبوده نیست.

اما، دکتر فیونا مارتین، روانشناس کودکان، با نادرست یا غیرعادی دانستن بوسیدن لب کودکان (توسط والدین آن‌ها) مخالف است.

او می‌گوید «این رفتار زیباست. هر چیزی که باعث تقویت رابطه عاطفی شود خوب است. بوسیدن فرزندان قطعا کار نادرستی نیست».

© The Independent

بیشتر از زندگی