کای هاورتز به باشگاه چلسی و دنی سبایوس به آرسنال می‌پیوندد

چلسی قراردادی به مبلغ ۸۹ میلیون پوند با کای هاورتز از تیم بایر لورکوزن بست

مدت‌ها بود که هواداران باشگاه آبی‌‌پوش‌ها انتظار چنین خبری را داشتند-Dean Mouhtaropoulos / POOL / AFP

باشگاه فوتبال چلسی جمعه شب اعلام کرد که قراردادی به مبلغ ۸۹ میلیون پوند با کای هاورتز از تیم بایر لورکوزن بسته است. این بالاترین مبلغی است که باشگاهی برای انتقال یک فوتبالیست پرداخته است.

مدت‌ها بود که هواداران باشگاه آبی‌‌پوش‌ها انتظار چنین خبری را داشتند و شعف خود را برای پیوستن این فوتبالیست ۲۱ ساله باشگاه بین‌المللی آلمان به چلسی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به شراکت گذاشتند.

هاورتز آخرین انتقال کلیدی به چلسی در یک چارچوب بسیار موفقیت‌آمیز است که شاهد پیوستن تیمو ورنر، حکیم زیاش، بن چیلول، تیاگو سیلوا و ملنگ سر به این باشگاه بوده است.  

کمی بعد، باشگاه آرسنال تایید کرد که دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی، با پیوستن مجدد به این باشگاه شمال لندن برای تنها یک فصل موافقت کرده است، هرچند آرسنال همچنان امیدوار است بتواند در صورت امکان، توماس پارتی را از آتلتیکو مادرید به خود جذب کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حال رقبای لیگ برتر در تلاش برقراری تعادل هستند. در این راه، لیورپول امیدوار است بتواند در راه جلب تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن مونیخ پیشرفت کند، در حالی که همه باید با پیامد تصمیم روز جمعه لیونل مسی برای ماندن در بارسلونا رو‌به‌رو شوند.

آخرین خبرهای زنده انتقال فوتبالیست‌ها را در زیر دنبال کنید:

ادامه

 

© The Independent

بیشتر از ورزش