کوپولا سرنوشت پدرخوانده ۳ را عوض می کند

کوپولا: «برای این نسخه از قسمت نهایی، آغاز و پایانی جدید خلق کرده‌ام»

آقای کوپولا در سال ۲۰۰۸ نیز مدیریت بازسازی دو فیلم اول را برعهده داشت که البته شامل هیچ گونه تغییری در داستان یا عناوین آن‌ها نبود - PHOTO VIA PARAMOUNT.

فرانسیس فورد کوپولا اعلام کرد برنامه دارد نسخه جدیدی از فیلم «پدرخوانده: قسمت سوم» را با پایانی متفاوت منتشر کند. 

گرچه دو فیلم او پدرخوانده از شاهکارهای کلاسیک سینما محسوب می‌شوند، قسمت سوم این فیلم که در سال ۱۹۹۰ پخش شد به طور عمده موجب ناامیدی و سرخوردگی علاقه‌مندان شد. 

 تدوین جدید «پدرخوانده اثر ماریو پوزو، قسمت آخر: مرگ مایکل کورلئونه»  نام دارد. 

آقای کوپولا توضیح داد: «این نام اشاره‌ای به عنوان مد نظر من و ماریو دارد و حاکی از نیت اصلی ما برای چیزی است که نهایتا فیلم پدرخوانده: قسمت سوم شد.» 

فیلم‌های پدرخوانده بر اساس رمان پرفروش ماریو پوزو ساخته شده‌اند و بیانگر داستان ظهور مایکل کورلئونه (آل پاچینو) سرباز سابق جنگ، و صعود او در رده‌های مافیای نیویورک است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای کوپولا با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: «برای این نسخه از قسمت نهایی، آغاز و پایانی جدید خلق کرده‌ام و ترتیب بعضی از صحنه‌ها، تصاویر و موسیقی‌ها را تغییر داده‌ام. با این تغییرات و استفاده از تصاویر و صداهای بازسازی شده، این نسخه برای من پایانی مناسب‌تر برای فیلم‌های پدرخوانده، و پدرخوانده: قسمت دوم، است.» 

تدوین جدید همچنین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و کیفیت اصلی ترکیب صدای آن هم تقویت شده است. 

تیم بازسازی از قرار معلوم ۳۰۰ جعبه از نگاتیو فیلم‌ها را بررسی کرده تا بیش از ۵۰ بخش کم‌کیفیت فیلم را جایگزین کنند و همچنین خش‌ها، لکه‌ها و سایر مشکلات بصری فیلم‌ها را برطرف کنند که امکان انجام آن در انتشارات قبلی فیلم نبود. 

پیش از عرضه در سینمای خانگی، فیلم «پدرخوانده، قسمت نهایی» در برخی از سینماهای ایالات متحده در ماه دسامبر پخش خواهد شد. 

© The Independent

بیشتر از فیلم