انکار کانیه وست: از جمهوری‌خواهان پول نگرفتم

گویا این پول برای حمایت از انتخاب مجدد ترامپ نامزد ریاست جمهوری به او داده شده است

کانیه وست و همسرش کیم کارداشیان - LARS NIKI / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

کانیه وست ادعاهای موجود را مبنی بر دریافت پول از حزب جمهوری‌خواه تا برای حمایت از انتخاب مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود انکار کرد.

این ابرستاره دنیای موسیقی رپ در ماه ژوئیه اعلام کرد در رقابت برای کاخ سفید نامزد خواهد شد.

اگرچه هنوز تردیدهایی وجود دارد که ستاد انتخاباتی او چقدرجدی است. 

وست که به عنوان کاندیدایی مستقل در انتخابات نامزد شده است، مهلت ثبت‌نام برای قرار گرفتن در برگه رای ایالات زیادی را در انتخابات ماه نوامبر از دست داده است. 

این باعث شد شایعه‌هایی پخش شود که اقدام او فقط برای حواس پرتی و تلاشی برای جذب رای‌دهندگان رقیب آقای ترامپ، جو بایدن است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما طی حضور خود در پادکست نیک کنون که تبلیغ آن در اینستاگرام پخش شد، آقای وست این شایعات را رد کرد و گفت حزب جمهوری‌خواه توان و امکان پرداخت دستمزد او را ندارد. 

او گفت: «مردم مدام این را می‌گویند که به نظر ما شما، یعنی من و جمهوری‌خواهان، دستمان در یک کاسه است. اما برادر! آخر کسی توان پرداخت پول مورد نیاز من را ندارد. من از ترامپ پولدارتر هستم.» 

آقای کنون در واکنش گفت: «اما مردم می‌گویند این اقدام تو برای حواس پرت کردن است و از آن جا که آن‌ها نمی‌خواهند شاهد چهار سال بیشتر از ریاست جمهوری ترامپ باشند، شاید این کار تو به آن نتیجه منجر شود. اما تو خواهان چهار سال متفاوت با ریاست جمهوری کانیه هستی. به نظرت این دیدگاه برای حال حاضر در سال ۲۰۲۰ دیدگاهی واقع‌گرایانه است؟» 

آقای وست با تکرار عبارتی که ماه گذشته در مصاحبه با مجله فوربس برای توصیف نامزدی خود برای ریاست جمهوری بیان داشت، پاسخ داد: «من برای ریاست جمهوری آن قدر هم تب و تاب ندارم و آهسته به حرکت خود ادامه می‌دهم.» 

با این حال، این رپر میلیاردر به خاطر ناکامی در قرار گرفتن در برگه رای چندین ایالت با مانع روبه‌رو شده است. 

به همین خاطر ستاد او از دبیر انتخابات ایالت اوهایو شکایت کرده است تا سعی کند او را در برگه رای این ایالت قرار دهد چرا که این مقام مسؤول او را به عنوان کاندیدایی مستقل حائز شرایط لازم ندانست. 

همچنین او در ایالت محل تولد خود، ایلینویی و همچنین ایالات ویسکانسین و مونتانا، در میان ایالات دیگر نیز از قرار گرفتن در برگه رای ناکام مانده است. 

گزارش‌های تکمیلی از پرس اسوسیشن

© The Independent

بیشتر از جهان